Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik heb op dit moment een Nexus 5 en ben op zoek naar een nieuw toestel omdat mijn batterij niet meer goed werkt.

Belangrijk is dus een toestel met lange batterij duur. Voornaamste dingen die ik doe zijn surfen en video kijken met soms een casual game tussendoor en natuurlijk wat social media en bellen/sms. Ongeveer 4,5 SOT per dag.

De afmetingen van de Nexus 5 zijn perfect, dus groter wil niet gaan.

Ik dacht aan de volgende toestellen

Lg g2 : wel even oud als mijn Nexus, maar batterij schijnt super lang mee te gaan.

Lumia 735 : volgens tests ook goede batterij. Lagere specs schrikken wel af.

Lumia 930 : specs zijn heel goed, maar ik vind veel tegenstrijdigheden over batterij.

Sony Z3C : heel goede batterij duur en specs, maar blijkt niet echt stevig te zijn.

Iemand nog een ander voorstel of opmerkingen bij een van de toestellen?

Alvast bedankt.

• Willian40
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:58:
Hey,

Ik heb op dit moment een Nexus 5 en ben op zoek naar een nieuw toestel omdat mijn batterij niet meer goed werkt.

Belangrijk is dus een toestel met lange batterij duur. Voornaamste dingen die ik doe zijn surfen en video kijken met soms een casual game tussendoor en natuurlijk wat social media en bellen/sms. Ongeveer 4,5 SOT per dag.

De afmetingen van de Nexus 5 zijn perfect, dus groter wil niet gaan.

Ik dacht aan de volgende toestellen

Lg g2 : wel even oud als mijn Nexus, maar batterij schijnt super lang mee te gaan.

Lumia 735 : volgens tests ook goede batterij. Lagere specs schrikken wel af.

Lumia 930 : specs zijn heel goed, maar ik vind veel tegenstrijdigheden over batterij.

Sony Z3C : heel goede batterij duur en specs, maar blijkt niet echt stevig te zijn.

Iemand nog een ander voorstel of opmerkingen bij een van de toestellen?

Alvast bedankt.
De OnePlus One heeft een grote accu en goede specs voor de prijs. Met mijn OPO kom ik elke dag wel door. reviews: OnePlus One: Nexus-concurrent van Chinese nieuwkomer

Ik las over de grootte heen, misschien is de xperia z2 wat voor je als ik de accuduur zie?

[ Voor 3% gewijzigd door Willian40 op 10-02-2015 22:20 ]

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-11 12:14
Maar die is wel een flink stuk groter..

Verwijderd

De passport heeft een 4.5inch scherm.
Is wel breder, en heeft een 3450mah accu.

Maar de z3c ligt meer voor de hand.
Bij reviews van phonearena, wordt altijd op pagina 3 van de reviews de batterijtijd getest. En de z3c komt daar ook goed uit.

Verwijderd

Topicstarter
De Z3C lijkt inderdaad een beest, maar ik ben toch een beetje ongerust over de bouwkwaliteit...

• EcoR
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Ik heb zelf de lumia 735 en ben er zeer tevreden over, idioot lange batterijduur op standby, mooi scherm en redelijk vlot. Gamen op de telefoon doe ik niet, dus daar kan ik niets over zeggen. Verder gewoon een lekkere telefoon met prima batterij, 4G, NFC en alles. Ook een prima frontcam voor foute selfies ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:11:
De Z3C lijkt inderdaad een beest, maar ik ben toch een beetje ongerust over de bouwkwaliteit...
De Z3c zit prima in elkaar. Voelt aan als een stuk kwaliteit.
Pagina: 1