verschil tussen de MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB en OC 4GB?

Pagina: 1
Acties:

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
hoi,

ik ben op zoek naar een nieuwe videokaart en ik heb interesse in de MSI GeForce GTX 970 Gaming 4GB
maar zie dat er ook een MSI GeForce GTX 970 OC 4GB is die iets goedkoper is, kan iemand mij vertellen wat het verschil is want zelf kom ik er niet achter.

bedankt!!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kaarten zijn vrijwel hetzelfde. Het verschil zit 'm vooral in de OCmogelijkheden (al kun je een Gaming ook prima OCen in de regel) en wat er verder met de kaart meegeleverd wordt.

Op de MSIsite kun je precies zien wat er allemaal meegeleverd wordt met die kaart.

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:16

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

De goedkoopste is sneller, en ik verwacht niet dat ze buiten de snelheden van core en mem niet zullen afwijken, dan is de keuze toch vrij snel gemaakt?!

Nu snap ik waarom ik alleen maar ATis heb gebruikt, de gamer is de snelste, en de OC versie de langszaamste.

Dan zou ik voor de goedkoopste gaan en de mindere speeds zelf wat OCen, hoezo lekker onduidelijk die specs...

[ Voor 43% gewijzigd door SAiN ONeZ op 10-02-2015 16:50 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• triple__vince
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-04-2023
bedankt voor de feedback en @Resinman bedankt voor de link, ben een hele nieuwe build aan het uitzoeken en op een gegeven moment word het wel onduidelijk ja

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 02:33
Het belangrijkste verschil is, de fans op de Gaming draaien niet tot 60 graden C, dat zorgt ervoor dat je PC heel stil is idle.

Je zou ook kunnen kijken wat het beste staat, als je een blauw mobo heb zou ik voor de OC gaan en een rood mobo de Gaming!
Pagina: 1