Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Advies gezocht hifi-set + streaming (youtube/mp3 etc)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste forumleden,

Hopelijk kunnen jullie me helpen met het volgende:

Op dit moment heb ik geen hifi-systeem (is kapot gegaan). Daarom zoek ik nu iets met in ieder geval de volgende specificaties:
- niet te groot, 1 a 2 boxen is prima (a la Sonos/2.1 set) voor in de woonkamer
- geen of in ieder geval zo min mogelijk snoeren
- het liefst ook dat het geluid van de laptop (mp3/dvd/internet/youtube etc)., smartphone en tablet (zonder teveel poespas) gestreamd kan worden (begreep dat Sonos vooral goed is voor spotify)
- tv(geluid) op kunnen aansluiten
- budget van max. 500 euro.
- redelijk geluid (ik ben een leek dus dat is al snel goed)

Korter gezegd: een apparaat waarop ik het geluid van allerlei apparaten op kan streamen (incl. bijv. youtube), zonder allerlei ingewikkelde constructies.

Ik heb me laten informeren over een Sonos maar begreep dat deze geen audio vanaf de laptop (dus daar afgespeelde dvd/muziek/youtube etc) streamt naar de Sonos en dat de aansluiting van de TV niet kan (Sonos 3) dan wel wellicht vertraging oplevert (Sonos5).

Ik kom er niet echt uit en vandaar mijn vraag of iets dergelijks bestaat en welke opties er zijn.

Hoor het graag! _/-\o_

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

JT

VETAK y0

Pure Jongo naar kijken. Grofweg zelfde als Sonos alleen hebben ze ook bluetooth (al je laptopgeluid naar de speaker streamen) en een aux-in (kun je je tv op aansluiten).

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Thanks JT, ga ik naar kijken