Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Wanneer de eerste notebook met USB3.1?

Pagina: 1
Acties:

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 16:53
Al in 2013 werd USB3.1 aangekondigd.

Wat is tot nu toe bekent? Bekend is dat de kabels klaar zijn, Dat inmiddels de eerste moederborden zijn verschenen met USB3.1. in Google heb ik nog niets kunnen vinden over USB3.1 randapparatuur.

De kans is groot dat de nieuwe kleur van de USB3.1 conrector rood zal worden. Dit omdat ik al diverse moederborden heb gezien met rode USB poorten.

Link 1
Link 2

Nu de vraag wanneer komen de eerste notebooks met USB 3.1 poorten. Ik stel de aankoop van mijn nieuwe notebook steeds uit omdat ik graag wil dat mijn nieuwe notebook USB 3.1 poorten heeft.

Lex

• Herby
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

2e hit google met "notebook with usb 3.1" http://www.cnet.com/news/...n-its-here-and-its-great/ succes

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

• LEX63
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 16:53
Bedankt voor de link.

Zag deze gisteravond ook voorbij komen, 800MBps dit is wel hoopgevend. Ik heb het idee dat de huidige USB3.0 standaard niet sneller gaat dan 130 MBps. Ik heb 3 USB3.0 harddisks hogere snelheden heb ik nog niet gezien.

Ik en heel veel mensen met mij kijken uit naar computers met USB3.1.

Desktop gebruikers zullen uitkijken naar een PCI-E kaart. Voor hen zijn er nu al moederborden te koop.

ik vermoed dat deze zomer de eerste notebooks zullen komen met USB3.1.

Tot dan moet ik het nog even met deze oude Dell notebook doen.

Lex

[ Voor 13% gewijzigd door LEX63 op 11-02-2015 10:36 ]