Beste mede-tweaker,
Ik zoek een nieuwe mediaplayer, mijn huidge raspberry pi met kodi speelt alles netjes af. Helaas stuurt het apparaat geen HD Audio door naar mijn surround set (die dat wel ondersteunt) ook ISO en m2ts bestanden hapert regelmatig tijdens het afspelen op de pi (zelfs overclockt!).
Wat is je budget?
Rond de 200 euro (liever rond 150euro)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films afspelen vanaf mijn (synology) NAS
- Films afspelen in MKV, MP4, ISO, M2TS formaat en alle audioformaten (incl. DTS HD etc.) via HDMI direct naar mijn surround set
- Films afpspelen in 3d(geen must!)
Wat heb je zelf al gevonden?
- De nieuwe minix box (NEO Z64 Windows 8.1 Edition)
- Intel NUC
- Gigabyte brix
Nu is mijn vraag wat zouden jullie adviseren? of moet ik het budget verhogen en dan iets zelf helemaal bouwen?
bij voorbaat dank.
Ik zoek een nieuwe mediaplayer, mijn huidge raspberry pi met kodi speelt alles netjes af. Helaas stuurt het apparaat geen HD Audio door naar mijn surround set (die dat wel ondersteunt) ook ISO en m2ts bestanden hapert regelmatig tijdens het afspelen op de pi (zelfs overclockt!).
Wat is je budget?
Rond de 200 euro (liever rond 150euro)
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Films afspelen vanaf mijn (synology) NAS
- Films afspelen in MKV, MP4, ISO, M2TS formaat en alle audioformaten (incl. DTS HD etc.) via HDMI direct naar mijn surround set
- Films afpspelen in 3d(geen must!)
Wat heb je zelf al gevonden?
- De nieuwe minix box (NEO Z64 Windows 8.1 Edition)
- Intel NUC
- Gigabyte brix
Nu is mijn vraag wat zouden jullie adviseren? of moet ik het budget verhogen en dan iets zelf helemaal bouwen?
bij voorbaat dank.