Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uruk-Hai
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-09 11:15
Ritalin doet wonderen voor problemen op de werkvloer.

Mensen die net als ik in de shit zitten zoals ik onlangs met mijn collega's in de clinch lag raad ik van harte aan medicatie te gaan gebruiken.

Het kan zijn dat je met andere mensen in de clinch ligt omdat je geest teveel zelf moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin33
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-10 19:07

kevin33

Welkom in Utopia.

Ritalin om te kunnen werken, dat lijkt mij nu niet de bedoeling.

Ik sta op de grens. Van vroeger en later. Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken. Achter mij alles. Wat ik achter moet laten Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

En aanraden om medicatie te gebruiken, dat doet voornamelijk je huisarts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Dus laten we allemaal als gezonde mensen zonder problemen lekker aan de ritalin gaan, dan hebben gezonde mensen helemaal geen problemen meer op de werkvloer en is er een en al blijdschap...

/Sarcasm off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wellicht dat een oud topic van de TS wat extra inzicht geeft: Zijn er leuke werkgevers voor iemand met mijn achtergrond?

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ritalin staat in de Nederlandse wet gelijk aan cocaïne. Misschien is dat ook een optie om je prestaties op het werk te verbeteren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

In W&L en algemeen op het forum verwachten we toch meer dan alleen zelf-medicatie oproepen :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.