Hallo, Ik moet voor mijn opleiding een laptop hebben. Deze moet ik elke dag meenemen dus 1 die makkelijk mee te nemen is zou erg fijn zijn.
Wat ga je met je laptop doen?
Notepad++, Sublime, Photoshop en Eclipse.
Ook enkele games als counterstrike maar andere zal ik op mijn PC zelf doen.
Wat is je budget?
Maximaal 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker, elke dag op weg naar school en weer naar huis. Vrij vaak dus.
De laptop vervangt ook alle boeken en zal wel gewoon op een tafel worden gezet tijdens gebruik, dus hij hoeft niet klein te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen ervaring met laptops dus voorkeuren heb ik niet echt, wel heb ik gehoord dat HP best goed is maar ik sta voor alles open.
Het liefst 15" of groter, ik heb geen idee hoe dat gaat qua gewicht (Iemand met ervaring?)
Misschien niet super belangrijk, maar het design van een macbook spreekt mij erg aan.
Overige vragen
Ik heb in mijn main pc een SSD en vind dit vrij fijn. Is dit voor programmeren ook fijn?
Kun je makkelijk een HDD/SSD upgrade doen?
Mogelijke opties
Asus R553LA-XX222H
Lenovo IdeaPad G50-70-01613
Alvast bedankt,
Shankfull
Wat ga je met je laptop doen?
Notepad++, Sublime, Photoshop en Eclipse.
Ook enkele games als counterstrike maar andere zal ik op mijn PC zelf doen.
Wat is je budget?
Maximaal 600 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja zeker, elke dag op weg naar school en weer naar huis. Vrij vaak dus.
De laptop vervangt ook alle boeken en zal wel gewoon op een tafel worden gezet tijdens gebruik, dus hij hoeft niet klein te zijn.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb geen ervaring met laptops dus voorkeuren heb ik niet echt, wel heb ik gehoord dat HP best goed is maar ik sta voor alles open.
Het liefst 15" of groter, ik heb geen idee hoe dat gaat qua gewicht (Iemand met ervaring?)
Misschien niet super belangrijk, maar het design van een macbook spreekt mij erg aan.
Overige vragen
Ik heb in mijn main pc een SSD en vind dit vrij fijn. Is dit voor programmeren ook fijn?
Kun je makkelijk een HDD/SSD upgrade doen?
Mogelijke opties
Asus R553LA-XX222H
Lenovo IdeaPad G50-70-01613
Alvast bedankt,
Shankfull
[ Voor 4% gewijzigd door Merlinni op 10-02-2015 13:29 ]