wifi-insteekkaart aansluiten op mijn Gigabyte G1.sniper B5

Pagina: 1
Acties:

• Matsjo
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08-2025
Een simpele vraag deze keer.

Kan ik een netwerkkaart aansluiten op het moederbord van mijn desktop pc? Het gaat om een Gigabyte G1.sniper B5 moederbord (zit helaas geen netwerkkaart in), en ik ben aan het kijken naar deze netwerkkaart. Ik woon nu in een huis waar kabel leggen problematisch is, dus een netwerkkaart inbouwen zou een oplossing voor me kunnen zijn.

Groetjes,
Matthias

Malign the Players. Hate the Game

• JoepD
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-02 21:17
Die past. Het is een PCI-e x1 kaart en je moederbord heeft twee PCI-e x1 interfaces. Ik ga ervan uit dat deze nog niet bezet zijn en dat de poorten ook niet geblokkeerd worden door bijvoorbeeld videokaarten (misschien dat een van de poorten wel geblokkeerd is, maar dat maakt niet uit). Hij past eventueel ook in een grotere PCI-e poort (x4/x16).

[ Voor 31% gewijzigd door JoepD op 10-02-2015 13:34 ]

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-07-2025
Matsjo schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:24:
Een simpele vraag deze keer.

Kan ik een netwerkkaart aansluiten op het moederbord van mijn desktop pc? Het gaat om een Gigabyte G1.sniper B5 moederbord (zit helaas geen netwerkkaart in), en ik ben aan het kijken naar deze netwerkkaart. Ik woon nu in een huis waar kabel leggen problematisch is, dus een netwerkkaart inbouwen zou een oplossing voor me kunnen zijn.

Groetjes,
Matthias
op de G1 sniper B5 zit zeker wel een netwerkaansluiting, naast de usb poorten.

[ Voor 12% gewijzigd door Morocius op 10-02-2015 14:01 ]

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Morocius schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:59:
[...]

op de G1 sniper B5 zit zeker wel een netwerkaansluiting, naast de usb poorten.
Gezien de link denk ik dat ie draadloos bedoeld ;) maar inderdaad, er zit LAN op..

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:37

br00ky

Moderator Harde Waren
/titelfix voor de duidelijkheid

• Matsjo
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 31-08-2025
JoepD schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:27:
Die past. Het is een PCI-e x1 kaart en je moederbord heeft twee PCI-e x1 interfaces. Ik ga ervan uit dat deze nog niet bezet zijn en dat de poorten ook niet geblokkeerd worden door bijvoorbeeld videokaarten (misschien dat een van de poorten wel geblokkeerd is, maar dat maakt niet uit). Hij past eventueel ook in een grotere PCI-e poort (x4/x16).
Ik heb er inderdaad maar één videokaart opzitten. Ideaal! Ik zal de bestelling plaatsen of kijken of ie al lokaal in een winkel ligt. Het ging inderdaad om de WLAN, dat had ik specifiek moeten zeggen. Bedankt beste Tweakers!

Malign the Players. Hate the Game

Pagina: 1