Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen, en een beetje video bewerken.
ik speel vooral: Assasins Screed, World of Tanks, battefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 1500 liever goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis,toetsenbord en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
niet echt van toepassing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stille en vooral kleine/portable pc
CPU voorkeur: intel
GPU voorkeur: tot nu toe alleen ervaring met NVidea, maar sta open voor aanpassin
Ga je overklokken?
nee
*knip* linkjes naar winkelmandjes zijn verboden.
ik weet sites waar je pc kunt configureren zijn vaak overpriced, vandaar ook mijn titel.
maar ik heb eens rond zitten kijken en ik geloof dat dit een van de goedkoopste sites was.
ik heb zelf wel eens eerder een pc gebouwd maar nog nooit een redelijk high end game pc, en deze formfactor is ook nieuw voor me...
mijn vraag is daarom, is deze configuratie overpriced of valt het mee ? of valt er zelf iets veel goedkopers samen te stellen ? ik heb al zitten zoeken, maar er is niet echt veel te vinden op gebied van kleine behuizingen. je hebt nog een barebone van MSI dacht ik (nightblade). die heeft een kennis van me maar daar is hij totaal niet over te spreken dus ik geloof niet dat dat wel iets voor mij zou zijn dan...
gamen, en een beetje video bewerken.
ik speel vooral: Assasins Screed, World of Tanks, battefield 4.
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 1500 liever goedkoper
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
muis,toetsenbord en monitor
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
niet echt van toepassing
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
stille en vooral kleine/portable pc
CPU voorkeur: intel
GPU voorkeur: tot nu toe alleen ervaring met NVidea, maar sta open voor aanpassin
Ga je overklokken?
nee
*knip* linkjes naar winkelmandjes zijn verboden.
ik weet sites waar je pc kunt configureren zijn vaak overpriced, vandaar ook mijn titel.
maar ik heb eens rond zitten kijken en ik geloof dat dit een van de goedkoopste sites was.
ik heb zelf wel eens eerder een pc gebouwd maar nog nooit een redelijk high end game pc, en deze formfactor is ook nieuw voor me...
mijn vraag is daarom, is deze configuratie overpriced of valt het mee ? of valt er zelf iets veel goedkopers samen te stellen ? ik heb al zitten zoeken, maar er is niet echt veel te vinden op gebied van kleine behuizingen. je hebt nog een barebone van MSI dacht ik (nightblade). die heeft een kennis van me maar daar is hij totaal niet over te spreken dus ik geloof niet dat dat wel iets voor mij zou zijn dan...
[ Voor 46% gewijzigd door br00ky op 10-02-2015 13:24 ]