Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 458890

Topicstarter
Afgelopen weekend meerdere filmpjes gedraaid op een statief. Dit omdat ik een demo moest geven en er niemand in de mogelijkheid was om te filmen. Daarom de camera aan gezet, een half uur laten draaien, uitgezet even opgeladen en opnieuw een half uur filmen.

Toen ik bij thuis komst de filmpjes wou editen/bekijken blijkt het volgende:

Het eerste half uur staat er volledig op, wel in twee bestanden maar dat is geen probleem en afspeelbaar in VLC & kan ik openen in het gorpro edit programma. Wanneer ik de andere twee bestanden selecteer krijg ik het volgende:
Geen bruikbare decodermodule:
VLC ondersteunt het "undf" audio- of videoformaat niet. Helaas kunt u dit niet oplossen.

Ook het openen in het gopro bewerkingsprogramma lukt niet.

De bestanden zijn niet afspeelbaar maar ze zijn wel 3,66gb & 1,20GB groot en een .mp4 formaat.
Heeft iemand van hier misschien een oplossing? of ben ik de filmpjes gewoon kwijt?

Mijn gebruikte spullen bij deze filmpjes:
- Gopro hero 3 black
- Sandisk ultara class 10 64gb

hoor het graag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-05 19:47
undf is een afkorting voor undefined, dus óf codec waarvan de definities/specs niet vast staan óf een codec dat VLC simpelweg niet kent. Maak eens een kopie/screenshot van de eigenschappen van de videobestanden.

Verder ben je niet de eerste met die probleem, waar je na even Googlen achter was gekomen ;).