*empty*
Verwijderd
Check: http://www.microsoftprodu...nsumer-technical-preview/
Microsoft heeft het teruggetrokken.
Microsoft heeft het teruggetrokken.
Idd, een update van het artikel zou niet misstaan
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
En hij is weer terug
Check dit en help mee!
Preview is weer vrijgegeven
nieuws: Microsoft brengt previewversies uit van Office 2016 en Skype for Business
Iemand dit op Windows 10 aan de praat gekregen?
Ik start de installer op maar deze sluit na een seconde of twee weer zonder verder iets te doen. Wel heeft de machine een paar minuten wat netwerk activiteiten staan uitvoeren maar niets waarmee office geinstalleerd zou kunnen zijn.
ps: de installer is net iets meer dan 2MB en zou de installatie moeten streamen, maar hier nog niet gezien op Windows 10....
Ga het later wel op een Windows 8.1 machine proberen
nieuws: Microsoft brengt previewversies uit van Office 2016 en Skype for Business
Iemand dit op Windows 10 aan de praat gekregen?
Ik start de installer op maar deze sluit na een seconde of twee weer zonder verder iets te doen. Wel heeft de machine een paar minuten wat netwerk activiteiten staan uitvoeren maar niets waarmee office geinstalleerd zou kunnen zijn.
ps: de installer is net iets meer dan 2MB en zou de installatie moeten streamen, maar hier nog niet gezien op Windows 10....
Ga het later wel op een Windows 8.1 machine proberen
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum