Beste Forum leden,
Ik ben voor mijn schoonbroertje (15) een pc aan het samenstellen omdat hij graag wil gamen en niet meer op de computer van zijn vader mag (velen zullen dit herkennen
).
Ik heb het volgende uitgezocht o.b.v. benchmarks;
knip, linkjes naar winkelmandjes zijn verboden, gebruik de Handleiding Pricewatch.Kast en videokaart (Ati 5870) via een bekende geregeld. Videokaart zal later nog geupdate worden.
Heeft iemand nog suggesties voor verbeteringen zonder dat het (veel) duurder wordt?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Computer is voor games. Hoeft niet alles gelijk op ultra high te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 is wel echt de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, videokaart (ATI 5870)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis voor een goed systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voeding uitgekozen om basis van mijn ervaringen. Altijd een Antec gehad en altijd goed gedaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Ik ben voor mijn schoonbroertje (15) een pc aan het samenstellen omdat hij graag wil gamen en niet meer op de computer van zijn vader mag (velen zullen dit herkennen
Ik heb het volgende uitgezocht o.b.v. benchmarks;
knip, linkjes naar winkelmandjes zijn verboden, gebruik de Handleiding Pricewatch.Kast en videokaart (Ati 5870) via een bekende geregeld. Videokaart zal later nog geupdate worden.
Heeft iemand nog suggesties voor verbeteringen zonder dat het (veel) duurder wordt?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Computer is voor games. Hoeft niet alles gelijk op ultra high te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600 is wel echt de max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, videokaart (ATI 5870)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De basis voor een goed systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Voeding uitgekozen om basis van mijn ervaringen. Altijd een Antec gehad en altijd goed gedaan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 10-02-2015 08:09 ]