Om een normale selectbox te vullen, gebruikt ik onderstaande code. Met de waarden uit 3 andere inputboxen doe ik bij een change een query en dan krijg ik een stukje HTML met options terug om de selectbox te vullen. En dat werkt perfect.
Maar nu wil ik er een Select2 box van maken. En dat geeft nogal problemen. Ik ben er al de hele dag mee bezig maar kom er niet uit. Als ik hem zo laat staan, dan wordt de Select2 niet goed gevuld. Ik zie wel resultaten, maar pas als ik op de pulldown klik. En als ik zoiets als onderstaand doe, dan zie ik helemaal niets meer.
Weet iemand raad?
code:
1
| $("#selectbox").load("querymet3variabelen.php?kid=" + $("#veld1").val() + "&pid=" + $("#veld2").val() + "&jid=" + $("#veld3").val() ); |
Maar nu wil ik er een Select2 box van maken. En dat geeft nogal problemen. Ik ben er al de hele dag mee bezig maar kom er niet uit. Als ik hem zo laat staan, dan wordt de Select2 niet goed gevuld. Ik zie wel resultaten, maar pas als ik op de pulldown klik. En als ik zoiets als onderstaand doe, dan zie ik helemaal niets meer.
code:
1
2
3
4
5
6
| $("#selectbox").select2({ ajax: { url: "querymet3variabelen.php?kid=" + $("#veld1").val() + "&pid=" + $("#veld2").val() + "&jid=" + $("#veld3").val(), dataType: 'json' } }); |
Weet iemand raad?