Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 18:41
Ik heb nu bijna 3 jaar een Samsung Galaxy S3. Tot op de dag van vandaag bevalt me deze smartphone uitstekend.

Regelmatig maak ik ook video-opnamen met deze telefoon.

Normaal gesproken doe ik weinig met het beeldmateriaal. Ik kopieer alleen relevante video's naar de NAS en mijn backup locaties en dat is het dan.

Nu wou ik recentelijk een aantal video's aan elkaar knopen met Pinnacle Studio, maar tot mijn stomme verbazing zag ik dat alle video's verschillende bitrates hadden. De ene liep op 25fps, de andere op 28fps en weer een andere op 19fps.

Ik heb de hele telefoon doorgekeken om te zien of er een optie was om VBR om te zetten naar CBR, maar kon dit niet vinden. Ook google levert maar weinig resultaten op. Deze persoon stelt feitelijk dezelfde vraag maar heeft geen antwoord gekregen.

Weet iemand van jullie dit?

Mijn YouTube Channel

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:54
Dat is vrij gebruikelijk. Hangt af van de hoeveelheid licht.

Heb op m'n G3 een mod geïnstalleerd om 1080p in 60fps te kunnen filmen. Dat werkt prima, mits er voldoende licht is. Meestal worden de video's alsnog rond de 30fps opgenomen, maar, zoals je zelf ook al zegt nooit met een vaste framerate.

Wellicht dat er camera apps zijn waarmee je het kan locken, degenen die ik zelf gebruik kunnen dat niet.

Nickname does not reflect reality

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11 18:41
Als dat 'vrij gebruikelijk is' dan is dat ronduit stom te noemen. Deze videobestanden laten zich nauwelijks bewerken, omdat je dan altijd tegen een video/audio sync probleem aanloopt.

Ik zal eens op zoek gaan naar zo'n dergelijke app.

Mijn YouTube Channel