Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megadoom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-05 21:10
Ik zoek een?
een goede headset met ingebouwde microfoon

Wat is je budget?
ik wil denk max rond de 180-190 euro uitgeven (exclusief eventueel een asus xonar dgx erbij)

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf vroeger een logitech headset gehad die mij goed beviel al lijken mij sennheisers ook wel goed.
ik sta open voor suggesties

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik zal het voornamelijk gebruiken voor games, muziek en af en toe voice chat. (dus een beetje allround)

na 2 jaar lang een logitech g35 gehad te hebben die mij goed beviel is er een oorschelp afgebroken, waarna ik een logitech f540 heb gekocht. de f540 was wel "ok" en ook handig dat het wireless was maar toch vond ik de kwaliteit van het geluid net wat minder en ben daarom op zoek naar een nieuwe headset.

de headsets waar ik aan dacht waren:
- kingston hyperx cloud pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart
- sennheiser pc 360 g4me pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME

ik sta ook nog open voor andere suggesties.

alvast bedankt,
megadoom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Ik denk dat je het beste naar een winkel kunt gaan waar ze die dingen hebben. Daar kun je ze testen wat denk ik toch wel heel belangrijk is. Ik kan jou eerlijk gezegd geen advies geven omdat ik er totaal geen verstand van heb :X

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omisys
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:13
Heb zelf de PC 360 G4me, erg fijne headset. Mooi geluid, geen overdreven bass en een goede microfoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
Heb zelf ook jarenlang de pricewatch: Logitech G35 Gaming Headset gehad maar na een lange tijd was mijn oorschelp ook afgebroken.

Net als jou de pricewatch: Logitech Wireless Headset F540 omdat ik het ideaal vond dat hij ook op mijn PS4 kon. Maar ik vond hem te licht en slecht geluid.

Nu heb ik alweer 1.5 jaar de pricewatch: Astro A50 Wireless Ideaal, zit heerlijk. Prima gewicht en na sessies van 12 uur, zit hij nog altijd even goed. Draadloos en compatibel met bijna alle apparaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svenvv2
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Eventueel wat leesvoer:
hier en hier

Zelf heb ik een Siberia en ik moet zeggen dat die me goed bevalt. De microfoon is misschien wat ongevoelig, maar dat valt in Windows gewoon bij te stellen.

[ Voor 22% gewijzigd door svenvv2 op 10-02-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Ik heb pricewatch: Steelseries Siberia V3 Zwart nu al een tijdje. Eigenlijk gewoon de Siberia V2, maar dat iets steviger. Nadeel is wel dat de kabel nogal lang is. Moet nog een keer een review op Tweakers zetten :)
Pagina: 1