Ik zoek een?
een goede headset met ingebouwde microfoon
Wat is je budget?
ik wil denk max rond de 180-190 euro uitgeven (exclusief eventueel een asus xonar dgx erbij)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf vroeger een logitech headset gehad die mij goed beviel al lijken mij sennheisers ook wel goed.
ik sta open voor suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik zal het voornamelijk gebruiken voor games, muziek en af en toe voice chat. (dus een beetje allround)
na 2 jaar lang een logitech g35 gehad te hebben die mij goed beviel is er een oorschelp afgebroken, waarna ik een logitech f540 heb gekocht. de f540 was wel "ok" en ook handig dat het wireless was maar toch vond ik de kwaliteit van het geluid net wat minder en ben daarom op zoek naar een nieuwe headset.
de headsets waar ik aan dacht waren:
- kingston hyperx cloud pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart
- sennheiser pc 360 g4me pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME
ik sta ook nog open voor andere suggesties.
alvast bedankt,
megadoom
een goede headset met ingebouwde microfoon
Wat is je budget?
ik wil denk max rond de 180-190 euro uitgeven (exclusief eventueel een asus xonar dgx erbij)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
ik heb zelf vroeger een logitech headset gehad die mij goed beviel al lijken mij sennheisers ook wel goed.
ik sta open voor suggesties
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik zal het voornamelijk gebruiken voor games, muziek en af en toe voice chat. (dus een beetje allround)
na 2 jaar lang een logitech g35 gehad te hebben die mij goed beviel is er een oorschelp afgebroken, waarna ik een logitech f540 heb gekocht. de f540 was wel "ok" en ook handig dat het wireless was maar toch vond ik de kwaliteit van het geluid net wat minder en ben daarom op zoek naar een nieuwe headset.
de headsets waar ik aan dacht waren:
- kingston hyperx cloud pricewatch: Kingston HyperX Cloud Zwart
- sennheiser pc 360 g4me pricewatch: Sennheiser PC 360 G4ME
ik sta ook nog open voor andere suggesties.
alvast bedankt,
megadoom