Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Waarom Roku mediaspelers niet te koop in NL / BE ?

Pagina: 1
Acties:
  • 13.972 views

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:55

lordsnow

I know nothing

Topicstarter
Ik was onlangs op zoek naar een mediaplayer met Plex ondersteuning, voor mijn vader. Zo kwam ik uit op de Google Chromecast en de Roku Streaming Stick 3500R.

De 3500R lijkt mij wel wat, aangezien deze een eigen afstandbediening heeft, en mijn vader dan niet hoeft te knoeien met een app op een smartphone of tablet.

Vreemd genoeg blijken er geen winkels te zijn in Nederland die Roku verkopen. Ook online is er niet of nauwelijks aanbod. Op Amazon US is het wel te vinden, maar om dan $26 verzendkosten + $xx invoorrechten voor een kastje van $50 is niet reeel.

Is er een reden waarom de Roku hier (in Europa) niet verkocht / interessant is?

http://variety.com/2014/d...tv-chromecast-1201303129/

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
Is voor wel meer van toepassing hè. Zo ook voor bijvoorbeeld de Amazon Fire TV en de Google Nexus Player (vooralsnog). Hoe dat precies komt weet ik ook niet, maar het is wel iets wat je vaker ziet. Zijn er geen Chinese shops die hem gratis verzenden (met langere levertijd)?

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:07
De roku is vooral gericht op Amerikaans streamingdiensten zoals Hulu, Amazon en HBO etc.
Zie worden hier nauwelijks gebruikt, als ze al beschikbaar zijn, alleen netfix misschien.
Maar dan zou netflix het ding ook weer eerst goed moeten keuren voor de Europese markt als ze hem hier zouden willen verkopen.

• fbunsee
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Waarom niet in EU of NLte koop. Het is toch een internet streaming apparaat.
Wat maakt je lokatie in de wereld dan uit als het op het www is verbonden.
Wat is hier het nut van? :-(

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:52

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een kick van 4 jaar is niet zo handig, zeker als je post geen nieuwe informatie bevat.. deze gaat op slot. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.