Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aanschaffen

Pagina: 1
Acties:

• stewiegriffin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-11 20:28
Wat ga je met je laptop doen?

Ik wil gewoon wel een aardig potje kunnen gamen maar dan praat ik over age of empires 3 ofzo Leaque of legends of company of heroes dat soort spellen wil ik met gewoon nette kwaliteit kunnen spelen en uiteraard YouTube mailen Facebook is ook wel gewenst.

Wat is je budget?

Ik zat te denken aan een bedrag van 700-750 euro ben ik opzich vrij flexibel in als het echt toegevoegde waarde heeft.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?

De laptop hoef ik niet persee veel mee te reizen en als ik dat doe leg ik hem in de auto dus is niet heel belangrijk.
Ik heb een tablet die vind ik ideaal om mee te reizen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren

Maakt mij helemaal niets uit kwa merk ik heb niet veel verstand van bepaalde hardware/software wat de merken aan bieden en omdat ik er zelf niet uit kom vraag ik jullie om hulp :)

Alvast bedankt !! :*)

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-11 17:32
Misschien zit hier wat voor je tussen: http://tweakers.net/categ...mlGSn_rUp1VuuUbZj11jV5rT8
Mijn eerste stop is altijd eigenlijk eerst om ff een Pricewatch search te doen voor ik advies vraag.

Ik heb hier naar laptops gezocht in je budget die 1920x1080 resolutie hebben en een 8GB aan RAM en een deditcated GPU 840M of een R7 260. Als je die voorwaarde niet nodig vindt kan je die veranderen en kijken wat er nog meer is.

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

• stewiegriffin
Ik zie dat er genoeg keus is maar weet nou niet wat nou goeie laptop is kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Ik had ergens op deze site gelezen dat aser helemaal niet zo goed is.
Dat zijn die dingen die ik niet weet maar toch zeker zal meenemen als dat zo is in mijn overweging om een laptop te kopen.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Zit wel op het maximale van je budget, maar:
Gt 840m videokaart, genoeg voor wat je wil
Betrouwbaar merk
Sshd, een hdd is in laptops al relatief snel, een ssd is te duur
pricewatch: Lenovo IdeaPad Z50-70 01418NL

Lord-The-Gamer (L-T-G)

• stewiegriffin
Bedankt willemske ik heb de knoop door gehakt en ben voor de laptop gegaan die jij aanraden.

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
WouterFR12 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:42:
Bedankt willemske ik heb de knoop door gehakt en ben voor de laptop gegaan die jij aanraden.
Geen dank ;)

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Pagina: 1