Beste Tweakers,
Heb jij interesse in een streaming dienst die in staat is lossless te streamen, kijk dan hier in dit topic.
Hier kunnen ervaringen worden gedeeld over onder andere de stabiliteit, kwaliteit en aanbod van verschillende diensten.
Welke diensten gebruik jij? En is het de meerprijs waard vergeleken met Spotify of Xbox Music?
Mensen die graag willen helpen met de opbouw van de TS kunnen mij een bericht sturen. Ik krijg zelf bijvoorbeeld tabellen niet aan de praat, om praktisch de mogelijkheden op te sommen. Dit is een eerste opzet!

Qobuz is een dienst van franse bodem, opgericht in 2007. De dienst heeft een breed aantal opties heeft waaronder de mogelijkheid tot offline luisteren en aanschaf van albums tot 24/196.
Prijs
- €19,99 per maand
Streaming mogelijkheden
- 16/44.1 Lossless
- 320kbps mp3
Offline luisteren
- Ja
Last.FM integratie
- Ja
Apps

Windows Phone app komt midden dit jaar uit, aldus klantenservice Qobuz
Tidal is een dienst uit zweden met goede Last.FM integratie.
Prijs
- €19,99 per maand
Streaming mogelijkheden
- 16/44.1 Lossless
- 320kbps AAC
- 96kbps AAC +
Offline luisteren
- ?
Last.FM integratie
- Ja
Apps
Ja
Heb jij interesse in een streaming dienst die in staat is lossless te streamen, kijk dan hier in dit topic.
Hier kunnen ervaringen worden gedeeld over onder andere de stabiliteit, kwaliteit en aanbod van verschillende diensten.
Welke diensten gebruik jij? En is het de meerprijs waard vergeleken met Spotify of Xbox Music?
Mensen die graag willen helpen met de opbouw van de TS kunnen mij een bericht sturen. Ik krijg zelf bijvoorbeeld tabellen niet aan de praat, om praktisch de mogelijkheden op te sommen. Dit is een eerste opzet!
Qobuz

Qobuz is een dienst van franse bodem, opgericht in 2007. De dienst heeft een breed aantal opties heeft waaronder de mogelijkheid tot offline luisteren en aanschaf van albums tot 24/196.
Prijs
- €19,99 per maand
Streaming mogelijkheden
- 16/44.1 Lossless
- 320kbps mp3
Offline luisteren
- Ja
Last.FM integratie
- Ja
Apps

Windows Phone app komt midden dit jaar uit, aldus klantenservice Qobuz
Tidal

Tidal is een dienst uit zweden met goede Last.FM integratie.
Prijs
- €19,99 per maand
Streaming mogelijkheden
- 16/44.1 Lossless
- 320kbps AAC
- 96kbps AAC +
Offline luisteren
- ?
Last.FM integratie
- Ja
Apps
Ja
Subsonic
Een dienst waarmee je jouw eigen collectie kan streamen.Madsonic
Een dienst waarmee je jouw eigen collectie kan streamen.[ Voor 11% gewijzigd door Heilige Kaas op 10-02-2015 19:11 ]