Kan je op een 7 inch gamen?

Pagina: 1
Acties:
  • 3.349 views

• Xypod13
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-01 12:02
Hallo allemaal, ik heb een monitor gevonden: http://m.lightinthebox.co...-lcd-monitor_p764716.html en ik vroeg me af op ik mijn pc daarop kan aansluiten en dan ermee gamen? (P.s. Dit is niet mijn main monitor, dit is alleen voor op reis)

En is het een groote waar je wel op kan gamen?

Bedankt :)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:30

Thomg

Aww yiss

Denk je te kunnen gamen op een tablet?

Is ook erg afhankelijk van de spellen imho.

Shooters? Niet aan beginnen.
Turn based? RPG? Indies? Sure!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ik gok zo dat dit een cvbs monitor is ... heeft jou pc die uitgang ?

De grootte, wtf .. jij wl perse een kleine hebben en gaat dan vragen of je er wel op kan gamen.
koop gewoon een oude monitor van marktplaats voor 5 a 10 euro. spijker hem tegen de zijkant van je pc kast en klaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Fish op 09-02-2015 22:14 ]

Iperf

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-01 12:51
Op 7 inch kun je prima gamen, maar niet met de resolutie die dat ding heeft. Verder hoef je voor dat geld ook geen goede beeldkwaliteit te verwachten. Als je serieus iets zoekt zou ik (heel) wat meer geld uitgeven, aan iets als dit bijvoorbeeld http://www.beetronics.nl/7-inch-led-monitor-met-hdmi

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• Xypod13
Hmmm... Kan je misschien op zo iets gamen?: http://www.amazon.com/Tos...ile-Monitor/dp/B005F0IKHA

Maar bestaan ze voor ong €50/€70

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 31-01 09:01
Doe zelf even wat onderzoekn aub. Je kunt op elke monitor "gamen" (pc aansluiten), maar of je er chill op kunt gamen is natuurlijk persoonlijk. Minder dan 13 inch zou voor mij iig nergens op slaan

• Thomg

Thomg

Aww yiss

WWAS schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 07:09:
Doe zelf even wat onderzoekn aub. Je kunt op elke monitor "gamen" (pc aansluiten), maar of je er chill op kunt gamen is natuurlijk persoonlijk. Minder dan 13 inch zou voor mij iig nergens op slaan
Daar ben ik het niet mee eens om eerlijk te zijn, eerste waar ik aan denk is de Nvidia shield en de Wii U.
Fijn is iets anders, maar het moet zeker haalbaar zijn ( als het niet te ver weg is, that is ).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:29
Fish schreef op maandag 09 februari 2015 @ 22:03:

De grootte, wtf .. jij wl perse een kleine hebben en gaat dan vragen of je er wel op kan gamen.
koop gewoon een oude monitor van marktplaats voor 5 a 10 euro. spijker hem tegen de zijkant van je pc kast en klaar.
En dan met een oude monitor gaan lopen rondzeulen? Hij wil het voor op reis gebruiken :>
Thomg schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:43:
[...]

Daar ben ik het niet mee eens om eerlijk te zijn, eerste waar ik aan denk is de Nvidia shield en de Wii U.
Fijn is iets anders, maar het moet zeker haalbaar zijn ( als het niet te ver weg is, that is ).
Verschil is alleen dat die spellen ook (deels) voor kleine schermen gemaakt zijn, dat is wat anders dan het gemiddelde pc-spel wat daar niet voor gemaakt is.

Je kan er op zich prima op spelen, als in, het werkt. Maar of je alles goed kunt lezen qua teksten enzo, is een beetje de vraag.

The devil is in the details.

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 31-01 16:36
Pc voor op reis? Heet zoiets geen laptop? :+

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
heggico schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:56:
Pc voor op reis? Heet zoiets geen laptop? :+
Hier zat ik ook aan te denken :P
Leuke powerbank of accu heb je dan nodig voor je pc :p

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Hahn schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:47:
[...]
En dan met een oude monitor gaan lopen rondzeulen? Hij wil het voor op reis gebruiken :>

[...]
En met een pc kast rondzeulen is wel handig dan ?

Iperf

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-01 10:52
Fish schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:44:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ exactly

@OP ... PC... Meenemen... voor onderweg?..?

Ik neem aan dat je voor lans bedoelt?

Ik neem aan dat je niet je pc meeneemt in de trein om te gamen..... Of zelfs meeneemt in het vliegtuig als extra bagage }:O :+

Advies = Laptop.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Ferluci92 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:48:
[...]

_/-\o_ _/-\o_ exactly

@OP ... PC... Meenemen... voor onderweg?..?

Ik neem aan dat je voor lans bedoelt?

Ik neem aan dat je niet je pc meeneemt in de trein om te gamen..... Of zelfs meeneemt in het vliegtuig als extra bagage }:O :+

Advies = Laptop.
Nou ja als hij altijd eerste klas rijdt kun je inpluggen op een stopcontact toch

Iperf

• Ferluci92
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-01 10:52
Fish schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:51:
[...]

Nou ja als hij altijd eerste klas rijdt kun je inpluggen op een stopcontact toch
Haha... Beeldscherm, pc kast, toetsenbord en muis uit je grote bulk tas en gamen maar :+

• TommyboyNL
  • Niet online
Als je een beetje handig bent, kan je overwegen een tweedehand laptopscherm kopen (moet voor <€20 lukken als je eenbeetje goed zoekt) en een DVI/HDMI naar LVDS convertor (<20 euro op eBay). Als je dat aan elkaar knoopt heb je een kleine monitor voor een kleine prijs.

• Xypod13
jongens, niet ruziën, ik heb een alienware x51 die ik wil kopen, en gamen doe ik meestal met controller.

maar een ander ding: kan ik mijn ipad met een stekker aansuiten aan mijn pc?

dus dat mijn pc scherm op mijn ipad komt?

bedankt!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Nee dat kan niet.

• TommyboyNL
  • Niet online
Kort antwoord: Nee.
Lang antwoord: Ja. Intern zit bij veel iPads het scherm aangesloten met een eDP aansluiting. Er zijn conversieprintjes in de handel die dit omzetten naar een DP aansluiting. Kwestie van iPad openschroeven, kabeltje overprikken, en gaan. Zie http://emerythacks.blogsp...pad-retina-lcd-to-pc.html

[ Voor 13% gewijzigd door TommyboyNL op 10-02-2015 13:46 ]

Verwijderd

Portable monitor
Welke is better?
Pc build nodig

Ik denk dat de reden dat je vorige topics gesloten zijn is dat je te weinig eigen inzet toont. Misschien moet je dat in dit topic wel gaan doen.

Overigens heeft Logan van Tek Syndicate een display van een iPad gekocht en die aangesloten op zijn PC. Het kan dus wel degelijk, maar je zal een klein beetje technisch moeten zijn.

• Xypod13
is er dan nog een andere goedkope €50 portable monitor?

Verwijderd

Eh, ja. Ik geef alleen aan waar je verder moet zoeken voor het geval dat je iets wil doen met een iPad scherm.

• Haribo112
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:49:

Overigens heeft Logan van Tek Syndicate een display van een iPad gekocht en die aangesloten op zijn PC. Het kan dus wel degelijk, maar je zal een klein beetje technisch moeten zijn.
Ja ik bedoelde ook meer "Nee je kunt niet je iPad met een stekker aansluiten op je computer als monitor." Je kan uiteraard wel het display verwijderen uit de iPad en dan via een printje aansluiten op je pc. Heck, je kan zelfs de touch digitizer voorzien van een USB stekker, je eigen driver schrijven, en de touch input gebruiken via je pc. Maar dat ligt allemaal buiten de scope/bedoeling van TS.

• TommyboyNL
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:53:
[...]

Eh, ja. Ik geef alleen aan waar je verder moet zoeken voor het geval dat je iets wil doen met een iPad scherm.
Ik had het tegen lars ;)

Verwijderd

Oeps :+

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Hoe oud ben je Lars? 14 jaar?

Er zitten hier veel volwassenen op het forum en vaak wordt er ook van "de jeugd" verwacht dat ze ook dat niveau gebruiken op het forum.
Meerdere keren de zelfde soort topic openen wordt niet echt gewaardeerd. Verder heeft br00ky jouw ook berichten gestuurd zover ik kan zien.

Als ik jouw was zou ik eerst alles op papier zetten wat je wilt en hebt en vervolgens de topic start aanpassen zodat alle info compleet is.

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Hahn schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:47:
[...]

Verschil is alleen dat die spellen ook (deels) voor kleine schermen gemaakt zijn, dat is wat anders dan het gemiddelde pc-spel wat daar niet voor gemaakt is.

Je kan er op zich prima op spelen, als in, het werkt. Maar of je alles goed kunt lezen qua teksten enzo, is een beetje de vraag.
Thomg schreef op maandag 09 februari 2015 @ 21:52:
Denk je te kunnen gamen op een tablet?

Is ook erg afhankelijk van de spellen imho.

Shooters? Niet aan beginnen.
Turn based? RPG? Indies? Sure!

• TommyboyNL
  • Niet online
Ingeving: De Motorola lapdock heeft een klein scherm, wat via microHDMI aan te sluiten is, en voeding krijgt via USB. Moet binnen jouw budget te regelen zijn.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Peenutzz schreef op maandag 09 februari 2015 @ 23:21:
Op 7 inch kun je prima gamen, maar niet met de resolutie die dat ding heeft. Verder hoef je voor dat geld ook geen goede beeldkwaliteit te verwachten. Als je serieus iets zoekt zou ik (heel) wat meer geld uitgeven, aan iets als dit bijvoorbeeld http://www.beetronics.nl/7-inch-led-monitor-met-hdmi
Beetronics is veel te duur, je kan met beetje zoeken ze veel goedkoper krijgen.

Wil je puur scherm+input, Ebay heeft bergen kitjes te koop. De touchscreen varianten zijn wat duurder, maar de normale versies kan je voor paar tientjes al een HD scherm vinden.

Ik heb zelf 4 van zulke schermen gehad, prebuilds zoals die van Beetronic (wat volgens mij gewoon lilliputs zijn) en de 'open' kits.

Dit is een 1366 10 inch variant, was afaik iets van 70 euro.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o4wyI1JpEz5SK9iZ6Wah5o61/medium.jpg

Ja je zal zelf iets er omheen moeten bouwen, maar dit zijn de goedkoopste setjes die je kan vinden met kwalitatief nette schermen (en diverse inputs als VGA en HMDI).

Er zijn aantal ebay sellers die doen nog wel eens wat uitverkoop, kan je voor 30-40 euro al leuk scherm vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 10-02-2015 15:18 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Xypod13
Ja, dat is het em nou net: ik wil liever niet van eBay kopen (mijn moeder heeft is een keer wat gekocht en dat ging helemaal fout, en nou kunnen jullie wel zeggen: "dat is maar een keer" maar ik vertrouw het toch ook niet)

• Hahn
Fish schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:44:
[...]

Een computer kan je in een heel klein kastje stoppen en op locatie gewoon aan de stroom hangen. Een grote monitor is toch wat lastiger meenemen.
Wat is je punt :?

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Dat een gros aan spellen gewoon prima gaan werken.
Twee spellen die me meteen naar binnen schieten zijn FTL en Darkest Dungeon.

• TommyboyNL
  • Niet online
Larsd2001m schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 17:38:
Ja, dat is het em nou net: ik wil liever niet van eBay kopen (mijn moeder heeft is een keer wat gekocht en dat ging helemaal fout, en nou kunnen jullie wel zeggen: "dat is maar een keer" maar ik vertrouw het toch ook niet)
Wat een overdreven paniekerig gedrag. Ik heb inmiddels vele honderden (wellicht 1000+) bestellingen gedaan op eBay, en het gaat zelden fout, en bijna nooit onherstelbaar fout.

• Hahn
Thomg schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:09:
[...]

Dat een gros aan spellen gewoon prima gaan werken.
Twee spellen die me meteen naar binnen schieten zijn FTL en Darkest Dungeon.
En waarom vond je het nodig om dat tegen mij te zeggen?

• TommyboyNL
  • Niet online
Dude, niet zo op je pikkie getrapt zijn. Thomg qoute twee posts waarin vragen aan de TS gesteld zijn, die hij nog steeds niet bentwoord heeft, in de hoop dat de TS dat alsnog doet.

• Hahn
TommyboyNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:14:
Dude, niet zo op je pikkie getrapt zijn. Thomg qoute twee posts waarin vragen aan de TS gesteld zijn, die hij nog steeds niet bentwoord heeft, in de hoop dat de TS dat alsnog doet.
Gast (om even in jouw taal terug te praten), ik ben helemaal niet op m'n pik getrapt, ik snap alleen niet waarom ik quote/aangesproken word en daar vraag ik naar :) Want ik stelde helemaal geen vraag ;)

En voordat je weer de wijsneus uit gaat hangen: "Maar of je alles goed kunt lezen qua teksten enzo, is een beetje de vraag." is geen vraag aan de TS, maar een retorische vraag :>

[ Voor 15% gewijzigd door Hahn op 10-02-2015 20:18 ]

• Thomg

Thomg

Aww yiss

Hahn schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:17:
[...]

Gast (om even in jouw taal terug te praten), ik ben helemaal niet op m'n pik getrapt, ik snap alleen niet waarom ik quote/aangesproken word en daar vraag ik naar :) Want ik stelde helemaal geen vraag ;)

En voordat je weer de wijsneus uit gaat hangen: "Maar of je alles goed kunt lezen qua teksten enzo, is een beetje de vraag." is geen vraag aan de TS, maar een retorische vraag :>
Ik heb blijkbaar op de een of andere manier gelezen dat je beweerde te zeggen dat 7 inch gamen niet gaat.
8)7
TommyboyNL schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:14:
Aardig van je dat je het voor me opneemt, maar dit is wel een beetje bont :o

• Xypod13
Ok, dus eBay is wel veilig?

En misschien een andere suggestie:

Kan je een tablet (dus Android) aansluiten op pc? (Dus pc scherm op tablet)

• josje94
  • Laatst online: 17:32
Doe jij uberhaubt wel enige moeite voordat je een vraag post?
Begin hier eens mee.

[ Voor 3% gewijzigd door josje94 op 10-02-2015 21:37 ]

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Larsd2001m schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:32:

Er is van alles mogelijk. Echter zonder enige kennis of de wil deze kennis op te doen kom je nergens. Laat dit maar gewoon rusten, koop een fatsoenlijke laptop of tablet en ga daar lekker op gamen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Larsd2001m schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 21:32:

Niets is 100% veilig, zo simpel is dat ook weer wel, maar er zijn diverse 'grote' sellers die zulke schermen aan de lopende band verkopen, gaat allemaal prima en zonder problemen. Ik koop ook al jaren zonder problemen, op wat kleinigheden na.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:28

br00ky

Moderator Harde Waren
Beste Lars,
Ik heb dit topic in eerste instantie nog even opgelaten, maar ook nu blijkt je eigen inzet weer ver te zoeken. Lees nog eens goed wat we in de PM besproken hebben.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.