Geruchten geloofwaardig?

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardFusion
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-11-2023
Als ik de geruchten mag geloven komt de iphone 6s met 2GB RAM (waar al lang vraag naar is?) en ook met een (nog) sterkere batterij. Maar is dit wel geloofwaardig? Is dit niet iets TE veel verschil tegenover de 6? Ik bedoel, zo'n grote veranderingen zijn toch eerder geloofwaardig als die er bij de iphone 7 zouden komen... Maar bij de 6S? Ik weet niet hoe het bij de oudere generaties zit maar zaten er daar ook telkens veel verschillen in of waren die te verwaarlozen? Ik heb het dan over de 4 & 4S, 5 & 5S...

MvG
HardFusion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17:55
Dat iPhone 6S 2gb ram krijgt klinkt aannemelijk omdat de nieuwe iPad dat ook heeft.

Verder misschien een iets betere camera en wie weet helaas nog dunner.

Op de ram na is alles puur speculatie, wat ram betreft is het een redelijk aanname zonder bewijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
De x naar x s is altijd een grotere upgrade geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik mag aannemen van wel. Het was sowieso al belachelijk dat de iPhone 6 maar 1GB heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Het blijven geruchten en het enige wat we kunnen doen is speculeren. Aangezien we hier niet doen aan fantaseren in de ruimte zonder tenminste twee verschillende bronnen, gaat dit topic op slot.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.