Ik thuis speel altijd met de DK2.
Nu heb ik bij mijn vader het systeem geupgrade omdat het oude systeem de rift niet op werkte.
Dit kwam doordat er een oranje lampje op de Rift knipperde.
Ik nam aan dat het systeem was al een aantal jaren oud was niet werkte op de Rift.
Nu heb ik dit in mijn windows 7 64 bit PC zitten:
Core™ i5-3470, 3,2 GHz
P75 Pro3, socket 1155
8 GB DDR3-1600 Kit
Geforce 770 GTX
Voeding 650 Watt
Nu zit ik nog steeds met hetzelfde probleem dat het oranje lampje knippert als ik de DK2 aan sluit.
Op internet kon ik er helemaal niets over vinden, laat staan een oplossing.
Ik vind het wel vreemd dat op een nieuw systeem met allemaal nieuwe hardware het niet doet.
Ook heb ik al verschillende USB poorten geprobeerd en nieuwe en oudere drivers voor de bril getest maar dat werkt allemaal niet.
Ook na een schone windows installatie haalt het niet uit.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag.
Nu heb ik bij mijn vader het systeem geupgrade omdat het oude systeem de rift niet op werkte.
Dit kwam doordat er een oranje lampje op de Rift knipperde.
Ik nam aan dat het systeem was al een aantal jaren oud was niet werkte op de Rift.
Nu heb ik dit in mijn windows 7 64 bit PC zitten:
Core™ i5-3470, 3,2 GHz
P75 Pro3, socket 1155
8 GB DDR3-1600 Kit
Geforce 770 GTX
Voeding 650 Watt
Nu zit ik nog steeds met hetzelfde probleem dat het oranje lampje knippert als ik de DK2 aan sluit.
Op internet kon ik er helemaal niets over vinden, laat staan een oplossing.
Ik vind het wel vreemd dat op een nieuw systeem met allemaal nieuwe hardware het niet doet.
Ook heb ik al verschillende USB poorten geprobeerd en nieuwe en oudere drivers voor de bril getest maar dat werkt allemaal niet.
Ook na een schone windows installatie haalt het niet uit.
Herkent iemand dit probleem of weet iemand een oplossing? dan hoor ik het graag.