Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
Ik zoek een?
Tv lekker groot 55 inch of 60 inch .

Wat is je budget?
maximaal 1100-1200 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Tv kijken,mediaplayer aansluiten voor streamen.

Wat heb je zelf al gevonden?
http://tweakers.net/pricewatch/395073/sony-bravia-kdl-60w605b-zwart.html
http://tweakers.net/pricewatch/391666/sony-bravia-kdl-55w805b-zwart.html

Welke vragen heb je hier nog over?
Ik heb nu een http://tweakers.net/pricewatch/280823/lg-infinia-47lw650s-zwart.html
Deze gaat naar mijn slaapkamer omdat ik daar nog geen tv tot mijn beschikking heb,
De televisie hoeft verder geen poespas te hebben (apps,internet,3D) gaat mij meer om de beelkwaliteit en de grote van de televisie. Maar tegenwoordig zitten in de meeste van deze prijs klasse wel internet media aangesloten.

Nu ben ik erg aan het twijfelen over de Sony bravia tv,s omdat deze goed uit de test komen.
Een ander merk is natuurlijk ook een mogelijkheid maar welke tv zou er voor mijn budget de beste keus zijn

eisen :
goeie weergave beeld
CI+
voldoende HDMI poorten

Tv moet worden opgehangen aan de muur ,mischien een tv ophangen met de voet van de tv.
(scheeld qua kosten)

[ Voor 7% gewijzigd door CallmeGod op 09-02-2015 19:37 ]

• powah2k4
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-10-2021
W805B kan je ophangen aan zijn eigen voet, hier zijn echter ook gewoon vogel's service kits voor te krijgen om hem met een normale beugel op te hangen. De W605B heeft een normale VESA maat. Een beugel kost 30 tot 50 euro maximaal, dat zijn kosten die vrij weinig voorstellen op deze bedragen.

Beide zijn prima keuzes. de W805 zal wel betere beeldkwaliteit bieden en 3D. Qua smart TV zijn ze vrij identiek met de mogelijkheden. De aantal aansluitingen zijn ook identiek. De vraag is wat vind je belangrijker, de grote van de tv of de net wat betere beeldkwaliteit? Persoonlijk zou ik altijd voor de net wat betere beeldkwaliteit gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door powah2k4 op 10-02-2015 10:10 ]

• sumeetr
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-03 13:01
@powah2k4 de 55w805 heeft de normale vesa maat (zie de sony site) verder sluit ik mij helemaal bij jou aan wat betreft het advies wat je @martijn24 geeft.

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08

DarkSide

theres no place like ::1

Meen volgens de review van tweakers dat de W6 kwa beeld heel dicht bij de W8 kwam.
Voornamelijk zelfde specs. Je mist 3d. (zover je dat kunt missen).
En je hebt een mindere behuizing. Maar je bespaart geld en kan dus een paar inches meer nemen

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• powah2k4
@sumeetr ze hebben wel een VESA maat maar deze is alleen te gebruiken na het aanschaffen van de vogels sony service kit. Dit zijn niet meer dan wat extra lange busjes en schroeven. Kost ook niet meer dan 5euro om aan te schaffen.

Het is afhankelijk van wat je dichtbij vind. Praten we dan over een betere kwaliteit van 5% voor de 805 of praten we over 15%? Wat ik persoonlijk vind is dat de w805 soms wat 'blauwig' overkomt.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
super bedankt voor jullie adviezen.

Ik ga inderdaad voor wat powah2k4 aangeeft voor de 55w805.

Dit besluit stond al heel hoog en is nu extra bevestigd :D

Thnxs...

Weet iemand waar ik deze rond de 870,- euro kan kopen?
Ik zie dit in de prijsvergelijker van tweakers maar dit is 8 dagen leverdtijd .
Scheeld wel ff 130 euro op de volgende webshop 999,-

[ Voor 36% gewijzigd door CallmeGod op 11-02-2015 20:19 ]

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:08

DarkSide

theres no place like ::1

powah2k4 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 14:46:
@sumeetr ze hebben wel een VESA maat maar deze is alleen te gebruiken na het aanschaffen van de vogels sony service kit. Dit zijn niet meer dan wat extra lange busjes en schroeven. Kost ook niet meer dan 5euro om aan te schaffen.

Het is afhankelijk van wat je dichtbij vind. Praten we dan over een betere kwaliteit van 5% voor de 805 of praten we over 15%? Wat ik persoonlijk vind is dat de w805 soms wat 'blauwig' overkomt.
Dat geld idd voor de 50" maar niet voor de 55". Kijk maar op de site van vogels zelf.
Daar geven ze aan dat je de kit nodig hebt voor de 50" maar niet voor de 55"

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• powah2k4
Ok, mijn fout. Had inderdaad gekeken bij de 50 inch. Ging ervanuit dat deze hetzelfde waren.

[ Voor 96% gewijzigd door powah2k4 op 11-02-2015 20:25 ]

Pagina: 1