Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Aankoop advies voor video editing laptop.

Pagina: 1
Acties:

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 18:34
Voor een nieuw semi mobiel werkstation zoek ik wat aanschaf hulp:

Waarvoor?
Premiere Pro CC & After Effects cc

Budget
Maximaal 1250,- inclusief eventuele upgrades.

Opslag
Minimaal een 256GB SSD (en 16GB ram) maar dat kan ik er ook zelf 1 inzetten. Alle data zal toch voornamelijk op externe USB3 disks komen

Aansluitingen
Minimaal 2 maar bij voorkeur 3x USB3 & een SD cardreader zijn noodzakelijk

Sherm.
Omdat hij wel een beetje mobiel moet blijven gaat de voorkeur uit naar een 15".
Voor grote klussen neem ik zelf een extern scherm mee, voor korte kleine klussen kan ik gewoon op locatie op een 15" monteren. Het moet (natuurlijk, bij video editing) wel minimaal een full HD, IPS en mat scherm zijn

Heb je nog bepaalde (merk) voorkeuren
Nope.

De laptop hoeft voor mij dus niet super mobiel te zijn, maar een beetje handzaam is wel fijn!
Alle tips zijn welkom!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Als je je budget een klein beetje (50e) oprekt dan heb je nog wat meer keuze, maar eigenlijk heb je niet heel veel te kiezen, een i7 4710HQ icm gtx 860m is haalbaar.

http://tweakers.net/categ...ySy3PmxBc_Qd8ehKKks_B9_wI

Of je moet naar een 17 inch willen, daar heb je nog wat betere specs voor het geld.

De pricewatch is uw vriend, als jij je eisen invult geeft hij practisch de oplossing. :)

[ Voor 17% gewijzigd door maratropa op 09-02-2015 18:44 ]

specs

• ppatrick
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:14
Misschien hier naar kijken pricewatch: Asus N751JK-T7120H ssd er bij plaatsen en 8gb er bij en je hebt denk mooi systeem.

• Wild pigeon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 18:34
Klinkt als goede opties! ik ga ff kijken :)