Hallo Tweakers,
Het is alweer een lange tijd geleden dat ik mijn desktop pc een upgrade heb gegeven en merk bij het spelen van games dat ie het erg moeilijk trekt. Ik wil daarom graag een kleine upgrade doen maar heb een beperkt budget.
Ik zoek een:
Goedkope upgrade om m`n pc weer normaal op te laten starten en wat nieuwere games mee te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Maximale budget is 300 EUR. (- de moneyz voor een SSD, die wil ik sws)
Mijn harde schijf is op dit moment sowieso een zwak punt, die scoort een 5,9 in de index. De rest tussen de 7,1 en 7,6. Ik zat te denken om een Crucial MX100 te kopen voor de werkbaarheid op m`n pc, en wat extra geheugen erbij te prikken weet alleen niet of dat zin heeft icm de overige hardware?
Ook wil ik graag een nieuwe processor (het liefst een i5, als dat mogelijk is met dit budget? want dan moet er zeker ook een nieuw moederbord komen?)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Operating System
Windows 7 Pro 32-bit SP1 >>(gewijzigd) Licentiecode is ook geldig voor 64 bit
CPU
Intel (R) Core (TM) 2 Quad CPU Q6600 @2.40GHz 2.39GHz
RAM
4,00GB DDR3 (denk ik?) DDR 2
Motherboard
Asrock p5b-de (socket 775, ATX)
Graphics
SyncMaster XL 2370 & SyncMaster P 2370 (2 beeldschermen)
GeForce GTX 560 Ti
Storage
Western Digital Caviar Green 2TB 3.5 inch sata, 64MB.
Power
Cooler Master Elite Power 460WATT
Ik gebruik m`n pc vooral voor studiewerkzaamheden en games zoals LOL en WOW, en een enkele keer voor Photoshop. Ik zou het opzich chill vinden als ik ook BF 4 of vergelijkbare games gewoon medium specs zou kunnen spelen maar dus niet echt nodig.
Het is alweer een lange tijd geleden dat ik mijn desktop pc een upgrade heb gegeven en merk bij het spelen van games dat ie het erg moeilijk trekt. Ik wil daarom graag een kleine upgrade doen maar heb een beperkt budget.
Ik zoek een:
Goedkope upgrade om m`n pc weer normaal op te laten starten en wat nieuwere games mee te kunnen spelen.
Wat is je budget?
Maximale budget is 300 EUR. (- de moneyz voor een SSD, die wil ik sws)
Mijn harde schijf is op dit moment sowieso een zwak punt, die scoort een 5,9 in de index. De rest tussen de 7,1 en 7,6. Ik zat te denken om een Crucial MX100 te kopen voor de werkbaarheid op m`n pc, en wat extra geheugen erbij te prikken weet alleen niet of dat zin heeft icm de overige hardware?
Ook wil ik graag een nieuwe processor (het liefst een i5, als dat mogelijk is met dit budget? want dan moet er zeker ook een nieuw moederbord komen?)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Operating System
Windows 7 Pro 32-bit SP1 >>(gewijzigd) Licentiecode is ook geldig voor 64 bit
CPU
Intel (R) Core (TM) 2 Quad CPU Q6600 @2.40GHz 2.39GHz
RAM
4,00GB DDR3 (denk ik?) DDR 2
Motherboard
Asrock p5b-de (socket 775, ATX)
Graphics
SyncMaster XL 2370 & SyncMaster P 2370 (2 beeldschermen)
GeForce GTX 560 Ti
Storage
Western Digital Caviar Green 2TB 3.5 inch sata, 64MB.
Power
Cooler Master Elite Power 460WATT
Ik gebruik m`n pc vooral voor studiewerkzaamheden en games zoals LOL en WOW, en een enkele keer voor Photoshop. Ik zou het opzich chill vinden als ik ook BF 4 of vergelijkbare games gewoon medium specs zou kunnen spelen maar dus niet echt nodig.
[ Voor 4% gewijzigd door KoningBaksteen op 09-02-2015 17:28 ]