Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Nieuwe telefoon bij abbonement, of ander advies.

Wat is je budget?
Maakt niet zoveel uit, telefoon is 'gratis' bij het abbo.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Vooral whatsapp, facebook, twitter, muziek etc.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf heb ik al gekeken naar bijvoorbeeld de Samsung Galaxy S5, Alpha en de nieuwe A5. Ook viel mijn oog op de HTC one M8 en de Sony Xperia Z3.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hallo,

Momenteel heb ik een Galaxy S4 met (helaas) de leaseconstrucitie van Hi. Nu mijn abbo afgelopen is wil ik eigenlijk zo snel mogelijk van het leasen af. Nu heb ik 2 opties : Galaxy S4 voor €140,- overkopen van HI, en een sim only abonnement nemen, of de S4 weer inleveren en een nieuwe abbo met telefoon nemen.

Ik zit hier over een beetje in dubio, aangezien de S4 het nog prima doet (al gaat de accuduur wel steeds meer achteruit) en een sim only abbo. toch voordeliger is. Toch vind ik het een beetje veel geld om nog weer €140,- neer te tellen voor een telefoon die ik al 2 jaar in gebruik heb en bovendien al weer wat verouderd is.

Nu ben ik al aan het kijken geweest naar het aanbod dat Hi mij geeft. Maar ik merk dat de nieuwste telefoons die ik in eerste instantie leuk vind allemaal een beetje mid-end zijn. (Galaxy Alpha, A5 etc.)

Wat is nu een verstandige keuze? Sim only, nieuwe telefoon of e.v.t. nog wachten op de Galaxy S6?

Groeten,

Casper

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
Bij tele2 heb je nette telefoons en daar kun jij je bundel makkelijk aanpassen, een S5 is daar vanaf 26 euro per maand, en de toestel zelf zit altijd al verrekend in die prijs die je ziet, los bijbetalen is niet nodig en de toestel is van jouw.

Verwijderd

Topicstarter
Het liefst blijf ik gewoon bij Hi, over het algemeen hebben ze een goede service (naar mijn ervaringen) en krijg ik kortingen als ik verleng.

• Deveon
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Als ik kijk op V&A dan is 140 euro voor een S4 wel echt een koopje hoor... Eventueel kan je ook een nieuwe accu erin zetten als die voor de rest al je wensen voldoet.

Verwijderd

Topicstarter
Klopt Deveon, maar toch zul je zien dat het mij weer zal gebeuren dat binnen 2 weken nadat ik hem heb over genomen voor 140 dat hij dan weer kapot gaat o.i.d. :9

Heb intussen besloten toch een andere mobiel te nemen en deze in te leveren. Alleen geen idee wat...

De Sony Z3 spreekt me wel erg aan op zich, even als de Htc M8, maar deze laatste is al weer aardig verouderd.

Wat zouden jullie me aanraden? Zou graag een degelijke telefoon willen die toch wel weer 2 jaar mee gaat.