Oke, hier het volgende probleem:Wij zijn in het bezit van de Samsung ES8000.
Nu is in dit toestel in November 2014 een NIEUW moederbord geplaatst omdat het toestel groen/paarse horizontale strepen gaf bij HDMI en Digitaal in.
Echter heeft dit moederbord niet geholpen.
Selectro vertelde ons dat het weleens aan de bluray home cinema set kon liggen, deze zat nog in de garantie en hebben wij dan ook opgestuurd naar Selectro om na te kijken en te repareren.
Ook in de Blurayspeler is een NIEUW moederbord EN nieuw loopwerk gekomen, bluray modelcode is: HT-E6500.
Bluray weer terug ontvangen, nog steeds die strepen in beeld.
Selectro heeft 2 weken terug onze tv EN blurayspeler meegenomen en anderhalve week op de testbank gehad.
Ze hebben de tv afgelopen donderdag terug gebracht onder het mom dat er GEEN afwijkingen geconstateerd waren in de anderhalve week dat hun hem op de testbank hebben gehad.
Monteur die de tv kwam terug brengen vroeg ons de tv aan te sluiten zoals we altijd doen.
Dit hebben we gedaan, monteur heeft het gecontroleerd en alles was goed aangesloten.
Hij vraagt ons om het probleem te laten zien.
2 drukken op de afstandsbediening en VOILLA groen/paarse strepen!
Dus ik zeg dat ik NIET snap waarom hun niks hebben gezien in de anderhalve week dat ze hem op de testbank hebben gehad.
Volgens monteur ligt het aan de bluray, dus hij sluit de bluray aan op het leentoestel wat we hier nog in huis hadden, ook een Samsung led tv. GEEN strepen in dat beeld te zien.
Toch ligt het aan de bluray zegt Selectro.
Gisteravond hebben we de bluray ook nog bij de buurman op de tv aangesloten. ook GEEN strepen in beeld.
We kijken een filmpje gisteravond op onze tv en een NIEUW probleem duikt ineens op! WITTE bollen in elke hoek van de tv en in het midden onder, alsof de edge verlichting door de rand / tv heen komt...
Nu zijn we maar met Samsung gaan bellen, hun gaan nu kijken of het toestel gecrediteerd of omgeruild gaat worden. Mag het hopen want toestel heeft ons toen 2800,- gekost en hebben m net 2 jaar en al genoeg problemen mee gehad. In totaal nu al 4x nieuw moederbord erin gekregen.
Wie kent dit probleem? zou graag de ervaringen horen van mensen...
Ik heb er ook een foto van, alleen weet ik niet hoe ik die erbij kan plaatsen?