Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem zou hoofdzakelijk bedoeld zijn voor games. Hierbij valt te denken aan games al Battlefield, Call of Duty, Watchdogs etc. Ook zou het systeem gebruikt worden voor programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag max circa 1750 euro kosten. Het liefst schaf ik de onderdelen zoveel mogelijk bij 1 winkel aan en het liefst zoveel mogelijk bij "echte" winkels (MediaMarkt, CoolBlue, MyCom etc.). De assemblage wil ik zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben al een tijdje bezig geweest om een PC naar mijn wensen bij elkaar te zoeken. Hiervan heb ik onderstaand wenslijstje gemaakt
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben voornamelijk opzoek geweest naar Asus producten omdat ik hier al jaren lang goeie ervaringen mee heb. Om dezelfde reden heb ik ook voor een Intel Core I5 gekozen. Verder sta ik wel open voor andere merken, als er maar goed onderbouwt wordt waarom ik dat onderdeel moet kiezen i.p.v. intel/asus etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een systeem die een laag geluidsniveau heeft en tegelijkertijd goed koelt.
Ga je overklokken?
Nee
Het systeem zou hoofdzakelijk bedoeld zijn voor games. Hierbij valt te denken aan games al Battlefield, Call of Duty, Watchdogs etc. Ook zou het systeem gebruikt worden voor programmeren
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag max circa 1750 euro kosten. Het liefst schaf ik de onderdelen zoveel mogelijk bij 1 winkel aan en het liefst zoveel mogelijk bij "echte" winkels (MediaMarkt, CoolBlue, MyCom etc.). De assemblage wil ik zelf gaan doen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben al een tijdje bezig geweest om een PC naar mijn wensen bij elkaar te zoeken. Hiervan heb ik onderstaand wenslijstje gemaakt
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 4670 Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII HERO | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Asus R9290-DC2OC-4GD5 | € 259,- | € 259,- |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD20EFRX, 2TB | € 90,95 | € 90,95 |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 97,95 | € 97,95 |
| 2 | Samsung S22D300HY Zwart | € 92,32 | € 184,64 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 EN OEM 64-bit | € 94,- | € 94,- |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Logitech G510s Gaming Keyboard | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Logitech G402 Hyperion Fury | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,- | € 67,- |
| 1 | Logitech G35 Gaming Headset | € 89,99 | € 89,99 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair RM850 | € 132,95 | € 132,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.699,22 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik ben voornamelijk opzoek geweest naar Asus producten omdat ik hier al jaren lang goeie ervaringen mee heb. Om dezelfde reden heb ik ook voor een Intel Core I5 gekozen. Verder sta ik wel open voor andere merken, als er maar goed onderbouwt wordt waarom ik dat onderdeel moet kiezen i.p.v. intel/asus etc.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst heb ik een systeem die een laag geluidsniveau heeft en tegelijkertijd goed koelt.
Ga je overklokken?
Nee