Beste mede tweakers,
Ik zit een beetje in dilemma, want mijn systeem kan niet echt meer meedraaien met bvb far cry 4 en straks gta V. Daarom wil ik graag upgraden en zit ik aan een gtx 970 te denken, omdat deze vrij goed uit de reviews komt en vaak naar voren komt als upgrade.
Echter weet ik niet of ik ook andere onderdelen moet vervangen van mijn systeem of dat alleen deze upgrade een groot verschil gaat maken en graag zou ik jullie mening daarover horen
Ik zoek een videokaart
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
De nieuwe games vlot kunnen draaien op minimaal 1920x1200, bvb FC4 en binnenkort GTA V.
Ook zit ik te dubben om binnenkort een nieuw beeldscherm aan te schaffen met 1440p, dus zou het fijn zijn dat hij dat ook aankan
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Max 400 (voor de videokaart)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik neig het meeste naar Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Processor: Intel i5 2500K (niet overgeclocked)
Mainboard: Asus P8Z68-V,s1155
Geheugen: G.Skill RipjawsX 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz
HDD: 256GB SSD
Videokaart: Sapphire HD Radeon 6950 (2GB)
Voeding: TN7V64 Corsair TX750M
twee beeldschermen (1920x1080 en 1920x1200)
Alvast super bedankt
Jurjen
Ik zit een beetje in dilemma, want mijn systeem kan niet echt meer meedraaien met bvb far cry 4 en straks gta V. Daarom wil ik graag upgraden en zit ik aan een gtx 970 te denken, omdat deze vrij goed uit de reviews komt en vaak naar voren komt als upgrade.
Echter weet ik niet of ik ook andere onderdelen moet vervangen van mijn systeem of dat alleen deze upgrade een groot verschil gaat maken en graag zou ik jullie mening daarover horen
Ik zoek een videokaart
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
De nieuwe games vlot kunnen draaien op minimaal 1920x1200, bvb FC4 en binnenkort GTA V.
Ook zit ik te dubben om binnenkort een nieuw beeldscherm aan te schaffen met 1440p, dus zou het fijn zijn dat hij dat ook aankan
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Max 400 (voor de videokaart)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Ik neig het meeste naar Nvidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Processor: Intel i5 2500K (niet overgeclocked)
Mainboard: Asus P8Z68-V,s1155
Geheugen: G.Skill RipjawsX 8GB(2x4GB) DDR3 1600MHz
HDD: 256GB SSD
Videokaart: Sapphire HD Radeon 6950 (2GB)
Voeding: TN7V64 Corsair TX750M
twee beeldschermen (1920x1080 en 1920x1200)
Alvast super bedankt
Jurjen
[ Voor 6% gewijzigd door Jurjen08 op 09-02-2015 11:48 ]