Hallo, vanuit het bedrijf waar ik stage loop is mij gevraagd het reeds bestaande 'smoelenboek' te verbeteren. Op het moment is het een statische HTML pagina, bestaande uit een lijst met naam, functie, titel, tel nummers, email en een foto'tje.
De wens is om wat functionaliteit toe te voegen zoals het klikken op een functie en dan alleen de mensen met die functie weergeven. Ook wil men graag via een webformuliertje nieuwe werknemers kunnen toevoegen.
Nou wil ik graag weten wat jullie de beste manier vinden om dit te realiseren. Een mysql database aanmaken en met PHP deze aanspreken. Of een .xml lijst met daarin de informatie.
Of is er een meer simpele manier om dit aan te pakken? Graag hoor ik ideeen.
De wens is om wat functionaliteit toe te voegen zoals het klikken op een functie en dan alleen de mensen met die functie weergeven. Ook wil men graag via een webformuliertje nieuwe werknemers kunnen toevoegen.
Nou wil ik graag weten wat jullie de beste manier vinden om dit te realiseren. Een mysql database aanmaken en met PHP deze aanspreken. Of een .xml lijst met daarin de informatie.
Of is er een meer simpele manier om dit aan te pakken? Graag hoor ik ideeen.