Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Media / download laptop met basis programmeren

Pagina: 1
Acties:

• Buitenspel
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-08 10:15
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop gaat vooral gebruikt worden voor generaal internetten, wat programmeren, en daarnaast vooral als download laptop voor mijn harde schijf die aan de tv vast ligt. Hierdoor vind ik het belangrijk dat hij USB3.0 heeft, een goed scherm voor eventueel directe connectie met tv (dus ook HDMI), niet via de harde schijf. Voor de rest game ik eigenlijk helemaal niet meer, dus de videokaart zal niet heel belangrijk zijn denk ik.

Daarnaast vind ik het chill als de laptop snel opstart, dus zit er aan de te denken om zelf een SSD erin te zetten (heb dit nog nooit gedaan, dus zal een tutorial hiervoor opzoeken). Ook vind ik een goede WIFI ontvanger belangrijk, al heb ik zelf nog niet onderzocht of hier überhaupt verschil in zit tussen laptops.

Wat is je budget?
Voor de gehele laptop samen zit ik rond de 600 euro. Echter zal dit dus wel inclusief de SSD zijn (op suggestie wil ik deze ook weglaten).

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik transporteer hem redelijk vaak, dus licht is een pré, hetzelfde geldt voor accuduur. Daarnaast zal het dus ook prettig zijn als hij wat steviger is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf heb ik al wat rondgezocht, en deze staan hieronder:
Toshiba Satellite L50-B-1WJ
Lenovo IdeaPad Z50-70 01404
Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877
Asus F555LD-DM513H

Extra informatie
Daarnaast is het misschien wel interessant te melden dat de laptop die ik nu heb stamt uit November 2009 en dus al bijna 5,5 jaar oud is. Hiermee bedoel ik dus dat ik zuinig ben op mijn spullen (wel al 3x oplader moeten vervangen, en accu duurt nog 2 minuten max).