Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben opzoek naar een gaming PC die niet high end is maar die in de toekomst wel valt up te graden naar high end. (geen idee of dit mogelijk is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard niks bijzonders
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Hier ik heb weinig verstand van
Ik ben heel mijn leven al een console gamer geweest en ben ook in het bezit van een PS$ maar speel wel een aantal console games op mijn gebrekkige (oude) build : http://i.imgur.com/pzZkdcS.png .
Omdat mijn financiële situatie het momenteel toelaat ben ik opzoek naar een upgrade.
Ik ben niet opzoek naar iets specifieks daarvoor heb ik te weinig verstand van alle hardware.
Op dit moment wil ik mij puur oriënteren op de prijs kwaliteit verhouding er zit geen haast achter ik ontvang graag wat verschillende ideeën
Ik ben opzoek naar een gaming PC die niet high end is maar die in de toekomst wel valt up te graden naar high end. (geen idee of dit mogelijk is)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de €1200,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en keyboard niks bijzonders
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een ssd.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Hier ik heb weinig verstand van
Ik ben heel mijn leven al een console gamer geweest en ben ook in het bezit van een PS$ maar speel wel een aantal console games op mijn gebrekkige (oude) build : http://i.imgur.com/pzZkdcS.png .
Omdat mijn financiële situatie het momenteel toelaat ben ik opzoek naar een upgrade.
Ik ben niet opzoek naar iets specifieks daarvoor heb ik te weinig verstand van alle hardware.
Op dit moment wil ik mij puur oriënteren op de prijs kwaliteit verhouding er zit geen haast achter ik ontvang graag wat verschillende ideeën
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 178,- | € 178,- |
| 1 | ASRock Z97 Extreme6 | € 170,95 | € 170,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 351,95 | € 351,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Cooler Master CM 690 III Closed | € 72,95 | € 72,95 |
| 1 | Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9 | € 70,95 | € 70,95 |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,90 | € 55,90 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 55,50 | € 55,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.030,20 | |
[ Voor 53% gewijzigd door FR-VAK-R op 09-02-2015 00:22 ]