Hallo beste tweaker,
Aangezien ik al jaren een AMD gebruiker ben omdat mijn budget niet bepaald toereikend
is voor een high end i5 of i7, ben ik nou eindelijk instaat om mijn 2 jaar oude 760K en mijn
FM2 mini ATX moederbordje te vervangen voor een Intel setje.
Ik gebruik de computer puur voor het gamen en internetten.
Op dit moment in het bezit van een R9 270 maar wil aankomende zomer deze misschien upgraden
naar een 280X, en dan zal de 760K toch een bottleneck gaan vormen.
Zelf al wat research gedaan en gelezen dat je met een goede i5 al een heel eind komt.
ben niet van plan te gaan overklokken, ik heb wel een goede Coolermaster tower cooler.
Mijn budget voor de processor en het moederbord is maximaal 240-250 euro.
Heb zelf een i5 - 4590 en een budget Asrock moederbordje op het oog.
Iemand anders misschien nog advies, lagere serie i5 maar wat uitgebreider moederbord?
Alvast bedankt,
Peter.
Aangezien ik al jaren een AMD gebruiker ben omdat mijn budget niet bepaald toereikend
is voor een high end i5 of i7, ben ik nou eindelijk instaat om mijn 2 jaar oude 760K en mijn
FM2 mini ATX moederbordje te vervangen voor een Intel setje.
Ik gebruik de computer puur voor het gamen en internetten.
Op dit moment in het bezit van een R9 270 maar wil aankomende zomer deze misschien upgraden
naar een 280X, en dan zal de 760K toch een bottleneck gaan vormen.
Zelf al wat research gedaan en gelezen dat je met een goede i5 al een heel eind komt.
ben niet van plan te gaan overklokken, ik heb wel een goede Coolermaster tower cooler.
Mijn budget voor de processor en het moederbord is maximaal 240-250 euro.
Heb zelf een i5 - 4590 en een budget Asrock moederbordje op het oog.
Iemand anders misschien nog advies, lagere serie i5 maar wat uitgebreider moederbord?
Alvast bedankt,
Peter.