Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Hulp gevraagd voor klein budget.

Pagina: 1
Acties:

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Hallo tweakers

Graag zou ik wat hulp ontvangen bij het samenstellen van een ongeveer 5.1 audioset met een mooi vol geluid. Schelle dingen vind ik vreselijk.

Ik heb:
-kenwood V8090 reciever
-2 studiocraft 200st speakers die ik als fronts wil inzetten
-logitech z906 center speaker te leen
-logitech z906 rears te leen

Als subwoofer overweeg ik om dan maar een actieve te kopen van een setje van philips of sony ofzo, zo'n standaard ding. Deze zoek ik dus niet, die vind ik wel in een tweedehandswinkel.

Nu wil ik toch liever eigen rears en/of een eigen center hebben.

Mijn budget is ongeveer 75 euro. Wat is de beste keuze als ik het liefste middenrange tot diep geluid heb en dingen als bose, harman kardon, b&o en b&w toch wel uit bereik liggen? Dan heb ik liever ook nog een beetje kleinere rear boxjes, maar dat is geen absolute must.

Groetjes, Daisy

[ Voor 4% gewijzigd door witch_dv op 08-02-2015 21:44 ]

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Aud > cea

Wise enough to play the fool

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

75 euro voor actieve sub én 3 redelijke speakers is kansloos. Kies maar: subwoofer of speakers. En dan op Marktplaats kijken naar goede merken (Mission, Tannoy, Cambridge, Kef enzovoort).

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• NL_Scratch
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-10 10:51
Wellicht is een 2e hands JBL SCS200.5 wat voor je.
Deze koop je inclusief actieve subwoofer voor zo'n 75 tot 100 euro.

Geluid valt mij niet tegen van deze set, wij hebben hem in onze prive kroeg gehad...

• witch_dv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23-12-2020
Bedankt voor het goedzetten. Had niet goed gekeken.

Ik ben niet op zoek naar een sub, want die wil ik dus gewoon voor een tientje van z'n kansloos setje afpikken voor tijdelijk.

Alleen naar rear en/of centerspeaker.

Die JBL had ik inderdaad ook al gezien en heb me daarbij afgevraagd of dat geluid goed is, bedankt. Ik zal daar verder ook eens naar kijken, niet zo veel aanbod op het moment en geen antwoord na 3 dagen.

Ik zit ook te kijken naar een set B&W boekenplankspeakertjes, rond de 40 euro hebben ze daar ook wel wat in aangeboden.

[ Voor 12% gewijzigd door witch_dv op 08-02-2015 21:56 ]

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Dat laatste kun je veel beter doen dan kleine satellieten, zeker als je het inzet als center.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Pagina: 1