Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Office for Windows 10 Preview - Het kantoor voor thuis

Pagina: 1
Acties:

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
reviews: Office for Windows 10: het kantoor voor thuis

onder het laatse kopje op deze pagina staat:

" (...) maar over het algemeen zijn telefoons en zeker tablets niet gemaakt om grote hoeveelheden tekst of andere informatie in te voeren."

Het lijkt mij dat telefoons en tablets hier zijn omgedraait. Tablets zijn hier niet voor gemaakt en telefoons al helemaal niet.

Steam

Verwijderd

Er zijn anders mensen die zelfs een compleet boek weten te schrijven op de iPad, dus: http://www.enoughbook.com/about-writing-enough/

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Polbeer91 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:14:
reviews: Office for Windows 10: het kantoor voor thuis

onder het laatse kopje op deze pagina staat:

" (...) maar over het algemeen zijn telefoons en zeker tablets niet gemaakt om grote hoeveelheden tekst of andere informatie in te voeren."

Het lijkt mij dat telefoons en tablets hier zijn omgedraait. Tablets zijn hier niet voor gemaakt en telefoons al helemaal niet.
Hmm, nee, ik bedoelde het wel zo. Over het algemeen (maar mijn ervaring kan hierin afwijken met die van jou) typ ik makkelijker grote hoeveelheden tekst dan op een tablet, die toch wat lastiger vasthoudt als je er ook nog op moet typen. Zeker op een iPad vind ik dat altijd wat oncomfortabel, maar ook op de kleinere Nexus 7 is het niet fijn. Een telefoon ligt naar mijn mening veel lekkerder in de hand om tegelijkertijd ook nog in te typen.

Of sta ik daar alleen in? :)

Ik ben helemaal geen stagiair

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:35
Een telefoon ligt wel beter in de hand, maar als je het hebt over grote hoeveelheden tekst intikken, dan gaat het denk ik veel meer om schermoppervlak. Een Word-document bewerken doe ik liever op een iPad dan iPhone, omdat je veel meer tekst ziet op een tablet. Desondanks tikt het allemaal vervelend t.o.v. een gewoon toetsenbord.

Dus voor mij zou het logischer zijn om het om te draaien: "maar over het algemeen zijn tablets en zeker telefoons niet gemaakt om grote hoeveelheden tekst of andere informatie in te voeren".
Maar goed, da's mijn mening - en dit is jouw review, dus dan kan het zomaar zijn dat we een verschillende mening hebben. :)

• Polbeer91
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09-11 11:47
Joost schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:40:
[...]

Hmm, nee, ik bedoelde het wel zo. Over het algemeen (maar mijn ervaring kan hierin afwijken met die van jou) typ ik makkelijker grote hoeveelheden tekst dan op een tablet, die toch wat lastiger vasthoudt als je er ook nog op moet typen. Zeker op een iPad vind ik dat altijd wat oncomfortabel, maar ook op de kleinere Nexus 7 is het niet fijn. Een telefoon ligt naar mijn mening veel lekkerder in de hand om tegelijkertijd ook nog in te typen.

Of sta ik daar alleen in? :)
Ik deel die ervaring niet met je, maar als het bewust zo was opgeschreven heb ik er natuurlijk geen problemen mee, dacht dat het per ongeluk was. Jouw artikel, jouw apparaatvoorkeuren zou ik zeggen. Verder bedankt voor een prima artikel

Steam

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Heb het woordje 'zeker' maar weggehaald, want dan zal iedereen het ermee eens zijn:
maar over het algemeen zijn telefoons en tablets niet gemaakt om grote hoeveelheden tekst of andere informatie in te voeren.
(En mooi dat het stuk voor de rest beviel :) )

[ Voor 10% gewijzigd door Joost op 09-02-2015 09:26 ]

Ik ben helemaal geen stagiair

Pagina: 1