Beste Tweakers,
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, ik kom er helaas niet uit
Het kan namelijk soms voorkomen dat mijn computer ineens herstart, zonder een melding of iets dergelijks.
Tot nu toe gebeurd dit alleen tijdens het gamen, het scherm gaat dan op zwart en het geluid gaat nog heel even verder (ik hoor dan nog even mensen praten via TS) en dan start de computer opnieuw op.
Het lijkt geen BSOD te zijn (attans niet volgens Windows) gezien er geen Event Viewer meldingen zijn.
De enige meldingen die ik zie zijn tijdens het opstarten van mijn systeem maar dat schijnt een Windows 8.1 met Card Reader puntje te zijn:
The driver \Driver\WudfRd failed to load for the device SWD\WPDBUSENUM\_??_USBSTOR#Disk&Ven_Generic-&Prod_SD#MMC&Rev_1.00#20090703819900000&2#{53f56307-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b}.
Hieronder mijn systeem specificaties:
CPU: Core i7 3930K
RAM: 4x4 GB Kingston
GPU: GTX 970 en GTX 750 voor Physx
SSD (OS): Kingston HyperX 240 GB
SSD (Gaming): Crucial M500 960 GB
HDD: Western Digital RE-4 1 TB
Card Reader: Akasa USB 3.0 SuperSpeed Memory Card Reader
PSU: Seasonic 850 Watt
Games die ik onder andere speel zijn World of Tanks en Wargame: Red Dragon.
Ik hoop heel erg dat jullie hier enige licht op kunnen werpen, al is het uiteraard lastig zonder een melding in Event Viewer.
mvg,
Noppie
Hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen, ik kom er helaas niet uit
Het kan namelijk soms voorkomen dat mijn computer ineens herstart, zonder een melding of iets dergelijks.
Tot nu toe gebeurd dit alleen tijdens het gamen, het scherm gaat dan op zwart en het geluid gaat nog heel even verder (ik hoor dan nog even mensen praten via TS) en dan start de computer opnieuw op.
Het lijkt geen BSOD te zijn (attans niet volgens Windows) gezien er geen Event Viewer meldingen zijn.
De enige meldingen die ik zie zijn tijdens het opstarten van mijn systeem maar dat schijnt een Windows 8.1 met Card Reader puntje te zijn:
The driver \Driver\WudfRd failed to load for the device SWD\WPDBUSENUM\_??_USBSTOR#Disk&Ven_Generic-&Prod_SD#MMC&Rev_1.00#20090703819900000&2#{53f56307-b6bf-11d0-94f2-00a0c91efb8b}.
Hieronder mijn systeem specificaties:
CPU: Core i7 3930K
RAM: 4x4 GB Kingston
GPU: GTX 970 en GTX 750 voor Physx
SSD (OS): Kingston HyperX 240 GB
SSD (Gaming): Crucial M500 960 GB
HDD: Western Digital RE-4 1 TB
Card Reader: Akasa USB 3.0 SuperSpeed Memory Card Reader
PSU: Seasonic 850 Watt
Games die ik onder andere speel zijn World of Tanks en Wargame: Red Dragon.
Ik hoop heel erg dat jullie hier enige licht op kunnen werpen, al is het uiteraard lastig zonder een melding in Event Viewer.
mvg,
Noppie