Beste tweakers,
Ik wil ter vervanging van mijn inmiddels verouderde PC een up to date systeem aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast de alledaagse werkzaamheden, zou ik graag de nieuwe WoW (wod) smooth willen spelen op high/ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro Max
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een 256GB SSD, verder staan er componenten waarvan ik denk dat ze nodig zijn in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, hoewel betrouwbare componenten natuurlijk wel op prijs worden gesteld. Alhoewel ik open sta voor alle suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een eis is dat het de nieuwe expansie van WoW(warlords of Draenor) smooth kan runnen minimaal op normal settings maar het liefst op high/ultra settings.
Ga je overklokken?
Aanvankelijk niet
Hebben jullie tips, betere alternatieven, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Segunda
Ik wil ter vervanging van mijn inmiddels verouderde PC een up to date systeem aanschaffen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast de alledaagse werkzaamheden, zou ik graag de nieuwe WoW (wod) smooth willen spelen op high/ultra settings
Wat mag het systeem gaan kosten?
700 euro Max
.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil sowieso een 256GB SSD, verder staan er componenten waarvan ik denk dat ze nodig zijn in mijn wenslijst.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, hoewel betrouwbare componenten natuurlijk wel op prijs worden gesteld. Alhoewel ik open sta voor alle suggesties.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
een eis is dat het de nieuwe expansie van WoW(warlords of Draenor) smooth kan runnen minimaal op normal settings maar het liefst op high/ultra settings.
Ga je overklokken?
Aanvankelijk niet
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 93,95 | € 93,95 |
1 | ASRock 970 Extreme4 | € 73,99 | € 73,99 |
1 | Sapphire Dual-X R7 265 2GB GDDR5 | € 145,90 | € 145,90 |
1 | Zalman Z11 Neo | € 58,- | € 58,- |
1 | CM Storm Devastator - Gaming Gear Combo | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 70,95 | € 70,95 |
1 | Seasonic G-series 450 watt | € 74,75 | € 74,75 |
1 | Crucial MX100 256GB | € 96,95 | € 96,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 641,44 |
Hebben jullie tips, betere alternatieven, dan hoor ik het graag.
Groeten,
Segunda
[ Voor 84% gewijzigd door Segunda__ op 08-02-2015 18:55 ]