Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:41
SPELREGELS SCOUPY CASHBACK PARADE
9 t/m 24 februari 2015

Gedurende de actieperiode kun je bij in totaal 13 producten 100% van je geld terug krijgen. Bij enkele deelnemende merken moet je kiezen uit één van meerdere beschikbare smaken of titels; je kunt dus géén cashback krijgen voor 3 verschillende varianten van hetzelfde merk. Per merk kun je maar één keer meedoen.

Je kunt 100% van je aankoopbedrag terugkrijgen bij:
- Coca-Cola Zero, 1,5 literfles
- Lassie Roerbak Risotto
- Chio Kettle Cooked Chips: keuze uit Bacon, Sea Salt of Sweet Chili
- Sanoma Tijdschriften: Keuze uit Flair, Viva of Grazia
- Nestlé Lactalis: Keuze uit Bros of Rolo Desserts
- Bolletje Boerenbeschuit: Keuze uit Oergranen, Granen en Zaden of Donker Volkoren.

Om zeker te weten dat je het juiste product hebt, kun je met onze app de streepjescode van het betreffende product scannen. Je vindt deze scanner achter iedere cashback-coupon die je aanklikt.

- Alleen aankopen gedaan in de periode vanaf maandag 9 tot en met woensdag 24 februari komen voor vergoeding in aanmerking; kassabonnen met een eerdere of latere datum worden niet in behandeling genomen.
- In totaal zijn er 200.000 producten beschikbaar, verdeeld over de deelnemende merken. Hierbij geldt OP=OP.
- Een Cashback-aanvraag geldt als zodanig pas wanneer deze bij SCOUPY is ingediend via de App of Website. De aankoopdatum is hierbij niet relevant, mits deze voldoet aan de gestelde actieperiode (9-24 februari 2015).
- Cashback-aanvragen worden behandeld in volgorde van binnenkomst bij SCOUPY. Wees er dus vroeg bij om teleurstelling te voorkomen. Wanneer de beschikbare aantallen van één of meerdere producten allemaal zijn gebruikt, kun je geen Cashback meer aanvragen, ook niet als je het product dan al wel hebt aangeschaft.
- Wanneer er geen Cashbacks meer beschikbaar zijn, zal dit duidelijk zichtbaar zijn in de betreffende Coupon op de Website en in de App van SCOUPY.
- Het maakt niet uit in welke winkel je je aankoop doet, zolang het maar het juiste product is en in de aangegeven periode is gekocht.
- De datum van je aankoop dient duidelijk zichtbaar te zijn op de kassabon die je via de App of Website van SCOUPY instuurt.
- Per product dien je een aparte Cashback-aanvraag te doen via de App of Website van SCOUPY. Je mag hiervoor wel dezelfde kassabon gebruiken. Er mogen dus meerdere producten / aankopen op dezelfde kassabon worden vermeld. Uiteraard mogen hier ook producten opstaan, die niet meedoen met de Cashback Parade. Je hoeft de Actieproducten dus niet per stuk of separaat af te rekenen.

We wensen je veel plezier met De Cashback Parade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Heb je ook URLs e.d.? :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
totaal 13 producten, ik tel er maar 6, want die andere kan ik niet meer kiezen.
Ik vind het maar een bagger actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:18
bvbal79 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:31:
Ga je nou een gegeven paard in de bek kijken? Je krijgt het toch gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
oohh schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:37:
[...]

Nee dit is een aparte topic die er speciaal voor gemaakt is, en ik geef mijn mening, of het nou gratis is of niet. daarnaast geeft ik aan dat het een wel erg verkeerd verkocht wordt. 13 artikelen staat er maar je krijgt er maar max 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
bvbal79 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:31:
6 merken, 13 producten, per merk mag je 1 product uitkiezen.

Wat hier bagger aan is snap ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jslaman
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-07 11:16
Ik heb mijn cashback inmiddels ontvangen. Toch voor een euro of 11 aan gratis boodschappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Gister ook 6 producten gekocht en vanochtend de bevestiging dat de aanvraag is goedgekeurd. Gratis Coca Cola, Chips, Bros toetje, tijdschrift, Bolletje beschuit en Risotto rijst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geekeep
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:18
oohh schreef op zondag 08 februari 2015 @ 22:37:
[...]

Gratis is relatief natuurlijk. In ruil voor je naam, geslacht, woonplaats, email en IBAN... :| (een naam en IBAN was voldoende in dit geval, wellicht je email voor een 'nieuwsbrief')

Leuk om te zien wat mensen zoal over hebben voor iets 'gratis'. Als ik je om bovenstaande gegevens zou vragen op straat, zou je me waarschijnlijk voor gek verklaren. Maar blijkbaar sta je die gegevens wel af voor een fles cola. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
geekeep schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:37:
Gratis is relatief natuurlijk. In ruil voor je naam, geslacht, woonplaats, email en IBAN... :| (een naam en IBAN was voldoende in dit geval, wellicht je email voor een 'nieuwsbrief')

Leuk om te zien wat mensen zoal over hebben voor iets 'gratis'. Als ik je om bovenstaande gegevens zou vragen op straat, zou je me waarschijnlijk voor gek verklaren. Maar blijkbaar sta je die gegevens wel af voor een fles cola. :+
Dat kan je vrij simpel oplossen door de meeste gegevens random te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoop
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Behalve je rekeningnummer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Leuke actie maar waarom hebben ze je rekeningnummer nodig als het gratis is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
Hoe wil jij je geld terug krijgen dan?
Het is namelijk een CASHBACK actie.

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Verwijderd

Wat ik niet zo goed begrijp is dat er bij de producten staat dat ze nog 9 dagen geldig zijn en bij de spelregel staat dat alleen alle producten tm 24/2 terug gevraagd kunnen worden.

Dit is voor mij de eerste keer dus vraag het maar even voor ik de producten ga kopen.
:)

• laredo
Er staat wegens succes verlengd tot 7 maart!

Verwijderd

Het schijnt dat er over een aantal weken (week 12 of 13 van dit jaar) weer een soortgelijke actie komt op Scoupy.

http://www.levensmiddelen...in-op-cashback-via-mobiel

EDIT: Op 30 maart dus weer!

Zie (en hou in de gaten tot 30 maart) https://www.facebook.com/scoupy.nederland

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2015 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Er komt weer een nieuwe cashback parade aan vanaf 4 mei: https://scoupy.com/nl/cashback-spelregels

SPELREGELS SCOUPY CASHBACK PARADE

De Cashback Parade, vanaf 4 mei 2015
Gedurende de actieperiode kun je van 6 verschillende producten geld terug krijgen. Bij enkele deelnemende merken moet je kiezen uit één van de verschillende varianten; je kunt dus géén geld terug krijgen voor alle varianten van hetzelfde merk. Je kunt 100% of een gedeelte van je aankoopbedrag terugkrijgen van:

Optimel kwark; in een smaak naar keuze (100%)
Mani Berry & Nuts en/of Sweet Cocktail (€1,50 per verpakking, max 2 p.p.)
Kips Snij Leverworst 250 gr. (100%)
Target Kip Naturel of in Tomatensaus (100%)
Bavaria 0.0% Radler Appel; 6-pack bilk of fles (100%)
T-Mobile PrePaid + Microsoft Lumia 435 of 535 (€10 cashback)

Om zeker te weten dat je het juiste product hebt, kun je met onze app de streepjescode van het betreffende product scannen. Deze scanner start automatisch op wanneer je een cashback-coupon activeert.
Alleen aankopen gedaan in de aangegeven Cashback Parade-periode komen voor vergoeding in aanmerking; kassabonnen met een eerdere of latere datum worden niet in behandeling genomen.
In totaal zijn er 60.000 producten beschikbaar, verdeeld over de deelnemende merken. Er zijn op dit moment nog voldoende producten beschikbaar. Aarzel dus niet om mee te doen!
Het maakt niet uit in welke winkel je je aankoop doet, zolang het maar het juiste product is en in de aangegeven periode is gekocht.
De datum en tijdstip van je aankoop dienen duidelijk zichtbaar te zijn op de kassabon die je via de app of website van SCOUPY instuurt.
Per product dien je een aparte cashback-aanvraag te doen via de app of website van SCOUPY. Je mag hiervoor wel dezelfde kassabon gebruiken. Er mogen dus meerdere producten/aankopen op dezelfde kassabon worden vermeld. Uiteraard mogen hier ook producten opstaan, die niet meedoen met de Cashback Parade. Je hoeft de actieproducten dus niet per stuk of separaat af te rekenen.
Een Cashback-aanvraag geldt pas als zodanig wanneer deze bij SCOUPY is ingediend via de app of op de website. De aankoopdatum welke op de kassabon staat vermeld dient te vallen binnen de gestelde actieperiode.
Cashback-aanvragen worden behandeld in volgorde van binnenkomst bij SCOUPY. Wanneer de beschikbare aantallen van één of meerdere producten allemaal zijn gebruikt, kun je geen cashback meer aanvragen, ook niet als je het product dan al wel hebt aangeschaft.
Wanneer er geen cashbacks meer beschikbaar zijn, zal dit duidelijk zichtbaar zijn in de betreffende coupon op de website en in de app van SCOUPY.
We wensen je veel plezier met De Cashback Parade!

Bekijk hier de cashback actievoorwaarden

* Geen 18, geen alcohol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Maandag 8 juni gaat De SCOUPY Cashback Parade weer van start! Gedurende 3 weken* krijg je een gedeelte of zelfs je hele aankoopbedrag retour via SCOUPY. Binnen 48 uur! Zó makkelijk kreeg je nog nooit geld terug!
Let op: het product dient pas tijdens de actieperiode op maandag 8 juni (of later) aangekocht te worden. Kassabonnen met data van vóór 8 juni mogen we niet goedkeuren.

*Zolang de voorraad strekt.

Deelnemende producten:
•Cardini’s Original Ceasar dressing (100%)
•Wieckse Radler 0.0% 6-pack fles (100%)
•Vifit extra Proteine in smaak naar keuze (100%)
•Nesfafe Shakissimo (50%)
•Alleen bij Jumbo - Maaslander Geitenkaas (50%)
•Dr. Oetker Mug cake chocolade of straciatella (100%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
Nieuwe Scoupy Cashback Parade vanaf 28 september via de Scoupy App

De producten zijn:
• Amstel Radler 0.0% (gratis)
• Mentos PopIns (gratis)
• Verkade Dubbeldik óf Flinterdun (probeer voor €0,50)
• Danerolles Super Croissants Lactosevrij (gratis)
• BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert (krijg €1 terug)
• Kumar's kruiden- óf wokpasta (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diefightdie
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 00:01
laredo schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:26:
Nieuwe Scoupy Cashback Parade vanaf 28 september via de Scoupy App

De producten zijn:
• Amstel Radler 0.0% (gratis)
• Mentos PopIns (gratis)
• Verkade Dubbeldik óf Flinterdun (probeer voor €0,50)
• Danerolles Super Croissants Lactosevrij (gratis)
• BROS, SMARTIES óf Kit Kat dessert (krijg €1 terug)
• Kumar's kruiden- óf wokpasta (gratis)
Amstel radler, let op alleen de 6pack-fles!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sinds dit voorjaar ben ik achter het bestaan van Scoupy en kortingisleuk.nl Tig producten die ik anders niet zou overwegen te kopen kan je zo eens proberen voor nop of gereduceerd tarief. Soort milde vorm van couponing zoals je in Amerika tot in het extreme hebt. En wie zegt nu nee tegen gratis snoep, chocolade, croissants? Komt altijd wel van pas :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
Even een kick om dit oude topic nieuw leven in te blazen:

7UP Mojito Free van €1,81* voor €0 klik
Dr. Oetker Lekker Stel: van €0,89* voor €0 klik
Amstel Radler Dubbel Citrus 0.0% 6 flesjes of 4 blikjes Gratis klik

Pagina: 1