Hoi allemaal,
Mijn schoonvader heeft mijn hulp gevraagd voor zijn eerste laptop. Hij heeft 420 euro aan tegoedbonnen bij de bcc die hij daaraan wil besteden. Klein beetje geld bij leggen vindt hij niet erg maar liever niet dan wel.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij gaat voornamelijk surfen op het internet, muziek downloaden en branden, een dvd drive is dus wel een must. Verder had hij het over spelletjes maar dat zal niet veel meer zijn dan mahjong of bejeweled denk ik.
Wat is je budget?
420 euro is perfect. Iets daarboven mag
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar moet lekker op schoot kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf fan van Asus en hp, heb verder goeie dingen gehoord over Lenovo en alleen maar slechte dingen over Acer.
Ik zelf denk dat een i3 en gewoon de integrated gpu genoeg moet zijn, dus ik kwam hier op uit.
pricewatch: Asus F555LA-XX270H 455 euro bij bcc
pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-01845 429 bij bcc
http://www.bcc.nl/compute...pavilion-15-r051nd(77723) geen pricewatch link helaas
Klopt het verder allemaal een beetje?
Ik zelf neig meer naar de asus.
Mijn schoonvader heeft mijn hulp gevraagd voor zijn eerste laptop. Hij heeft 420 euro aan tegoedbonnen bij de bcc die hij daaraan wil besteden. Klein beetje geld bij leggen vindt hij niet erg maar liever niet dan wel.
Wat ga je met je laptop doen?
Hij gaat voornamelijk surfen op het internet, muziek downloaden en branden, een dvd drive is dus wel een must. Verder had hij het over spelletjes maar dat zal niet veel meer zijn dan mahjong of bejeweled denk ik.
Wat is je budget?
420 euro is perfect. Iets daarboven mag
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar moet lekker op schoot kunnen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Zelf fan van Asus en hp, heb verder goeie dingen gehoord over Lenovo en alleen maar slechte dingen over Acer.
Ik zelf denk dat een i3 en gewoon de integrated gpu genoeg moet zijn, dus ik kwam hier op uit.
pricewatch: Asus F555LA-XX270H 455 euro bij bcc
pricewatch: Lenovo IdeaPad G50-70-01845 429 bij bcc
http://www.bcc.nl/compute...pavilion-15-r051nd(77723) geen pricewatch link helaas
Klopt het verder allemaal een beetje?
Ik zelf neig meer naar de asus.