Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop voor werk/films kijken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat ga je met je laptop doen?
Ongeveer 30% van de tijd zal voor het werk zijn (Word + Outlook), 30% om te surfen op internet/mailen en 30% om series/films te kijken en 10% andere.

Gamen en video's/foto's bewerken ben ik niet van plan

Wat is je budget?
EUR 500-600

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, is de bedoeling om op verschillende plaatsen te kunnen werken etc. Dus bij voorkeur stevig en ook niet te zwaar.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Specificaties/kenmerken:
- 13-14 inch (15 inch vind ik te groot)
- i3 of iets gelijkaardigs lijkt me te volstaan
- bij voorkeur SSD (want dat zou steviger zijn)
- HDMI & VGA aansluiting en minstens 2 USB's

Andere pluspunten (in dalende volgorde): stevigheid, design, kwaliteit scherm en batterijduur

Qua merk maakt het mij niet veel uit. Heb gedacht aan een Apple, maar heb het gevoel dat ik met EUR 500-600 ook al een laptop kan vinden die voldoet aan mijn wensen.

Had zelf heel graag de Lenovo Thinkpad S440 gekocht, maar die vind ik nergens meer. Had mijn interesse gewekt o.b.v. de roundup, zie reviews: Basislaptop round-up: wat te kiezen onder de 600 euro. Om die reden heb ik ook dit topic aangemaakt.

Had dan ook gedacht aan de Lenovo Flex 2 14, o.b.v. reviews: Laptop Best Buy Guide: december 2014. Vrees hier wel dat ik dan betaal voor een draaibaar touchscreen dat ik eigenlijk niet nodig heb.

Alvast bedankt voor de hulp!!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Hallo,

Sorry voor het late antwoord, ik hoop dat je hier nog iets aan hebt. Ik denk dat dit de ideale laptop voor je is:
pricewatch: Acer Aspire V3-371-31C7
- i3
- ssd
- 4gb ram (uitbreidbaar indien nodig)
- 13,3 inch hd scherm (helaas geen FHD)

Ik kan je niks zeggen over de stevigheid, maar deze lijkt me wel in orde :)

Lord-The-Gamer (L-T-G)