Hi iedereen, ik heb een probleempje wat ik nog niet eerder ben tegen gekomen. Ik heb een macbook pro uit 2010, i7, 15 inch. Van de een op andere dag deed mijn WiFi het niet meer.
Je ziet boven in de balk nog wel het icoontje (lijkt op een... pizzapunt
) maar geen wifi signaal strepen. Als ik naar mijn netwerk voorkeuren ga, kan ik normaal gesproken op "Schakel wifi in" klikken.
Dit kan ik nu ook, maar er gebeurt werkelijk niets. Bij mijn instellingen zie ik wel dat hij de ariportkaart herkent. Acties doe ik tot nu toe heb ondernomen:
PRAM reset
SMC reset
Kabel vervangen van airport kaart naar moederboard
Schone installatie van Yosemite, daarvoor Mavericks
Wifi in netwerkvoorkeuren verwijderd (incl bestanden in de /library/preferences/system/ netwerk.plist bestanden die de configuratie van de kaart en netwerk bevatten)
Gisteren heb ik een usb dongle gekocht, deze herkent de mac ook. Alleen nog steeds zelfde probleem..
Heeft iemand een oplossing? Ik zou namelijk even niet meer weten hoe ik mijn wifi weer werkende kan krijgen
Je ziet boven in de balk nog wel het icoontje (lijkt op een... pizzapunt

Dit kan ik nu ook, maar er gebeurt werkelijk niets. Bij mijn instellingen zie ik wel dat hij de ariportkaart herkent. Acties doe ik tot nu toe heb ondernomen:
PRAM reset
SMC reset
Kabel vervangen van airport kaart naar moederboard
Schone installatie van Yosemite, daarvoor Mavericks
Wifi in netwerkvoorkeuren verwijderd (incl bestanden in de /library/preferences/system/ netwerk.plist bestanden die de configuratie van de kaart en netwerk bevatten)
Gisteren heb ik een usb dongle gekocht, deze herkent de mac ook. Alleen nog steeds zelfde probleem..
Heeft iemand een oplossing? Ik zou namelijk even niet meer weten hoe ik mijn wifi weer werkende kan krijgen