Black ops 2 en xbox 360

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dag beste mensen ik heb even een vraag.En hier prakaseer ik al een paar maanden over.Ik speel altijd games op de PC.Voornamelijk Call of duty Black Op 2.(Multi als Zombies)

Ik heb ook een Xbox360 waar ik al heel lang niks meer mee doe maar mijn probleem is dat als ik online ga op de pc is er soms ongeveer 5000 mensen online zijn in de middag(en dan is het nog druk op de PC).Soms zelfs minder en s'avonds later nog veel minder.Soms wil ik FFA spelen zitten er maar 40 mensen in FFA.Ik begin me hier heel erg aan te ergeren.Als ik Groundwar wil spelen dan kan ik het helemaal schudden.(Kennerlijk te weinig online spelers).Elke keer 0 matches.Als ik bij mijn maat kom die heeft een PS3 en daar zijn soms gewoon 180.000 mensen online.Groundwar zat vol met spelers.Maar dit was maanden geleden.Ik blijf zelf PC beter vinden vanwege toetsenbord en muis maar word wel moe van dat gelimiteerde gedoe.Als ik s'avonds eens laat zombies wil spelen zitten er soms maar 20 spelers verdeeld over alle modes in zombies.Dit heb ik ook met Gta4.Ik dacht die koop ik even en is leuk online.Elke game zitten misschien maar 2 of 3 spelers in.Dat spel dus ook voor niks gekocht.

Nu wil ik graag eens kijken hoe het is op de Xbox360 maar heb het spel niet en geen gold abbonement.Nu wil ik hier wel voor betalen maar niet paar 10tjes betalen en dat daar straks ook bijna niks zit en daar spijt van kijrg.En aangezien de nieuwe consoles uit zijn is er dan op de oude consoles geen leegloop?Dat er bijvoorbeeld over een jaar bijna niemand meer zit omdat iedereen op de XboxOne zit?Een one kopen ga ik zeker nog niet doen omdat ik de toekomst van COD niet weet.Spellen als Advance warfare zal ik never spelen.Moet dat kangeroo jumps en lasergun troep niet(hoop dan ook echt dat (AW) een uitzondering is.Dus een goede COD deel kent de XboxOne voor mij nog niet dus wil daar ook geen geld aan uitgeven.Eerst maar eens wachten waar COD naar toe gaat.Maar ik wil dus Xbox gaan proberen maar niet 70 Euro uitgeven en dat het dan tegenvalt.Dus zijn er nog veel spelers online in groundwar?Word het er nog volop gespeeld en veel mensen online?En zombies?Wil namelijk geen spel plus gold kopen als daar alles leegloopt of net als de PC weinig online is steeds.Alvast bedankt.....

Groeten Freddy.