Plasma tv's en beeldverwerking

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 642974

Topicstarter
Mijn oude tv is kapot en dus ga ik op zoek naar een nieuwe. Ik gebruik de tv alleen voor gamen en een hoge beeldverwerking is dus belangrijk.
Ik wil het liefst een plasma tv, en ga morgen in winkels kijken, maar wat is qua beeldverwerking nou belangrijk? welke waardes moet ik op letten? ik heb hier namelijk 0 verstand van.
Ik game op een xbox360 en speel spellen als FarCry4.
De vraag is dus, op welke waardes qua beeldverwerking moet ik letten bij aanschaf?

Alvast bedankt voor reageren&advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 642974

Topicstarter
Als in hoeveel Hz is een beetje goed als er op wilt gamen? als iemand me dat zou kunnen vertellen zou het super zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:37

DarkSide

theres no place like ::1

Plasma is zo goed als dood.
voor gamen is de input lag van belang. Daar zijn de Sony's (LCD) erg goed in.
Die hebben ook nog eens een goede beeldkwaliteit en zijn betaalbaar.
Kijk naar de W8 serie als je ook 3D wilt. En als je dat niet interesseert is er ook nog de W7 serie.
Zijn hetzelfde als de W8 maar dan zonder 3D.
Voor meer info over de sony's kan je kijken iin het topic hier op GOT.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Graag het topic niet binnen 24 uur een schopje geven. Als de laatste post van je eigen hand is, de "wijzig" knop gebruiken om aan te passen of aan te vullen.

Daarnaast is de eigen inzet in dit topic ook behoorlijk ver te zoeken. Er zijn vele adviestopics op het forum te vinden rondom tv's om op te gamen in Consumentenelektronica Aankoopadvies. Daar hoort dit topic ook thuis en krijgt het dus een verhuizing naar toe.

Als je nu nog een plasma tv zou willen kopen, ben je toch echt een jaartje te laat. De fabrikanten hebben de productielijnen stil gelegd dus het zal een vrij onmogelijke opgave worden om er nog één te vinden. Zoals DarkSide al aangeeft, zijn de Sony W-series erg geschikt om mee te gamen gezien de lage input lag.