Hallo,
De laatste tijd heb ik bij herhaling problemen met de draadloze router. van Sitecom780C3F.
Een paar keer per dag heb ik geen verbinding met dit toegangspunt.
Het vreemde is dat soms geen verbinding is met één device terwijl de andere wel bereik hebben maar soms heeft geen van de devices verbinding. Het probleem kan worden opgelost door de stroom van de Sitecom kort te onderbreken en dan weer aan te sluiten.
Ik zoek verbinding met:
een Android tablet
een Ipad mini
een Ipod Touch
een desktop PC met Windows 7
een laptop met Windows 7
een laptop met Windows 8.1
een NAS van Seagate
Ik heb het gevoel dat het probleem is ontstaan nadat ik de app Anna op de Ipad heb geinstalleerd. Deze app zoekt via WIFI naar de gegevens van de thermostaat Anna van de NLE.
Kan de router overbelast zijn?
Is er iemand die licht op dit probleem kan laten schijnen?
De laatste tijd heb ik bij herhaling problemen met de draadloze router. van Sitecom780C3F.
Een paar keer per dag heb ik geen verbinding met dit toegangspunt.
Het vreemde is dat soms geen verbinding is met één device terwijl de andere wel bereik hebben maar soms heeft geen van de devices verbinding. Het probleem kan worden opgelost door de stroom van de Sitecom kort te onderbreken en dan weer aan te sluiten.
Ik zoek verbinding met:
een Android tablet
een Ipad mini
een Ipod Touch
een desktop PC met Windows 7
een laptop met Windows 7
een laptop met Windows 8.1
een NAS van Seagate
Ik heb het gevoel dat het probleem is ontstaan nadat ik de app Anna op de Ipad heb geinstalleerd. Deze app zoekt via WIFI naar de gegevens van de thermostaat Anna van de NLE.
Kan de router overbelast zijn?
Is er iemand die licht op dit probleem kan laten schijnen?