Vele jaren geleden had ik een PS2. Toen nog redelijk hardcore gamer werd dit langzaam minder. Omdat de PS2 een tijdje stof lag te happen verkocht, maar een paar maanden later toch een PS3 gehaald. Die heb ik een tijdje gehad, maar hij viel enorm tegen. Waarom? Internet. Ik ben zo'n gamer die het relaxed vindt om met een vriend of een paar vrienden wat te bankhangen even snel een leuke co-op (of splitscreen) aan te slingeren. Online is écht niet voor me weggelegd, online co-op ook niet. De PS3 was natuurlijk véél meer online-georiënteerd dan de PS2 en het aantal co-op titels viel me erg tegen. Die is dus een paar jaar de deur uit.
Nu wil ik eigenlijk wel weer een console in de woonkamer terughebben. De graphics zijn niet eens heul relevant (al hoef ik geen SNES, zeg maar), het gaat me vooral om leuke co-op titels. De Nintendo Wii ligt dan voor de hand, maar dat is écht niet mijn type game noch mijn type speelstijl (doe mij maar gewoon een controllertje in de hand).
Dus, wat vond ik zoal leuk? Ik heb enorm genoten van;
* Burnout 3: Takedown (video). Arcade racegame met ballen
* Rainbow Six: Vegas (1 of 2, weet niet meer). Heerlijk tactisch met een vriend baddies aanpakken. (Video).
* Iets uit de Splinter Cell reeks, weet niet meer welk deel. Heerlijk in elk geval!
* Met de vriendin: LittleBigPlanet. Erg gaaf!
* Army of Two. Lekker mindless knallen met z'n tweeën.
Geeft een beetje een beeld van wat ik leuk vind. Lang verhaal kort; ik wil gewoon met een rookie vriend kunnen ploffen en samen kunnen knallen. Waarom samen? Omdat er meestal anders een niveauverschil is.
Dan de vraag: online heeft splitscreen behoorlijk verdrongen. Een PS2 kopen ligt daarom voor de hand, maar ja, op 60" oogt dat vast niet knap en ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan de oude games te komen. Een PS3 heeft minder splitscreen en een PS4 natuurlijk helemaal. Nintendo is een redelijke no-go en Xbox... Tsjah, eigenlijk 0,0 ervaring mee.
Is er nog iets te koop voor me, of moet ik me neerleggen bij het feit dat ik een dinosauriër ben die zich moet neerleggen bij de uitsterving van split-screen?
Nu wil ik eigenlijk wel weer een console in de woonkamer terughebben. De graphics zijn niet eens heul relevant (al hoef ik geen SNES, zeg maar), het gaat me vooral om leuke co-op titels. De Nintendo Wii ligt dan voor de hand, maar dat is écht niet mijn type game noch mijn type speelstijl (doe mij maar gewoon een controllertje in de hand).
Dus, wat vond ik zoal leuk? Ik heb enorm genoten van;
* Burnout 3: Takedown (video). Arcade racegame met ballen
* Rainbow Six: Vegas (1 of 2, weet niet meer). Heerlijk tactisch met een vriend baddies aanpakken. (Video).
* Iets uit de Splinter Cell reeks, weet niet meer welk deel. Heerlijk in elk geval!
* Met de vriendin: LittleBigPlanet. Erg gaaf!
* Army of Two. Lekker mindless knallen met z'n tweeën.
Geeft een beetje een beeld van wat ik leuk vind. Lang verhaal kort; ik wil gewoon met een rookie vriend kunnen ploffen en samen kunnen knallen. Waarom samen? Omdat er meestal anders een niveauverschil is.
Dan de vraag: online heeft splitscreen behoorlijk verdrongen. Een PS2 kopen ligt daarom voor de hand, maar ja, op 60" oogt dat vast niet knap en ik kan me voorstellen dat het lastig is om aan de oude games te komen. Een PS3 heeft minder splitscreen en een PS4 natuurlijk helemaal. Nintendo is een redelijke no-go en Xbox... Tsjah, eigenlijk 0,0 ervaring mee.
Is er nog iets te koop voor me, of moet ik me neerleggen bij het feit dat ik een dinosauriër ben die zich moet neerleggen bij de uitsterving van split-screen?
Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!