Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Graag zou ik mijn PS3 voor langere tijd willen opbergen. Ik speel nu het meest op de PS4 dus hij gaat eigenlijk niet meer aan. Ik heb nog een kleine backlog dus wil 'm waarschijnlijk in de nabije toekomst weer aanslingeren maar stel dat gebeurt niet, dan moet ie ook voor langere tijd veilig staan.

Hebben jullie misschien tips over hoe dat ding veilig/stofvrij in te pakken en op te bergen? Heb de originele doos niet meer helaas.

[ Voor 2% gewijzigd door MrMistral op 08-02-2015 11:52 . Reden: spelling ]

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Ik heb mijn oude consoles (NES, Cube en N64)gewoon in een kartonnen doos op zolder liggen met alle toebehoren erbij. Ik denk dat het met stof wel meevalt gezien er overal wel een klepje opzit bij de noodzakelijke connectors/slots/drives

Mijn SNES staat op de slaapkamer aangesloten en wel :P altijd leuk ff mario allstars voor het slapen gaan :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Zolang je 'm niet in een vochtige schuur zet, of in de buurt van je 3 jarige broertje zou ik me niet zo heel veel zorgen maken en 'm gewoon in een doos stoppen en ergens neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

In een kluis volgestopt met silicagel, en die in een temperatuur gereguleerde opbergruimte zetten.

Of een kartonnen doos op zolder/onder je bed. Werkt net zo goed.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Dank voor de reacties allen!
VasZaitsev schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:24:
In een kluis volgestopt met silicagel, en die in een temperatuur gereguleerde opbergruimte zetten.

Of een kartonnen doos op zolder/onder je bed. Werkt net zo goed.
Haha! Ik denk dat ik 'm dan in een kartonnen doos in een kluis volgestopt met silicagel doe :+

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielkraak
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-10 20:27
MrMistral schreef op zondag 08 februari 2015 @ 12:49:
Dank voor de reacties allen!

[...]

Haha! Ik denk dat ik 'm dan in een kartonnen doos in een kluis volgestopt met silicagel doe :+
Kijk anders even of je hem niet toevallig ergens in een cleanroom van een willekeurige chipfabrikant kwijt kunt. :+
Pagina: 1