Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 08:22

steareth

professionele epibreerder

Topicstarter
Waarschijnlijk moet ik beter zoeken en zijn er al 124.726 topics over.. misschien 1 meer of minder, maar ik kan er zo gauw geen vinden.

Het probleem is bekend, ik probeer TV te kijken via mijn Xbone en het signaal word wel en weer niet gevonden.

Zodra het signaal is gevonden, springt het beeld op zwart, en dan valt het signaal weer weg. dit word eindeloos herhaald.
De decoder is een Arris VIP2952 geleverd door KPN.
nou weet ik niet of iTV de schuldige is hier... (TV via het internet kabeltje ipv de coax kabel).

Ik weet wel dat de kabel van de decoder naar de Xbox goed is aangesloten. (ik kan het gaatje meestal wel vinden :P )

Het signaal van KPN gaat van beneden bij de meterkast via het stopcontact omhoog via een homeplug van kpn, die vervolgens op een wifi extender terecht komt, ik haal hier een redelijk normale snelheid mee en TV is perfect. (kwaliteit en snelheid.. geen lagg in beeld)

als ik de Xbox beneden aansluit op dezelfde manier heb ik hetzelfde probleem, dus ik denk dat ik de homeplug kan uitsluiten.

In de tijd dat ik dit heb getypt is die Indiër bij microsoft nog bezig met vragen te stellen en hij komt ook niet verder. Zijn enige oplossing is een oude versie van de software van de Xbox one terugzetten,, maar dit werkt niet aangezien ik in de vorige updates ook geen tv kreeg. wat voor mij een last resort is, is voor hun het eerste idee wat ze willen uitvoeren, 370GB aan games terug downloaden heb ik weinig zin in.

Kunnen jullie mij misschien verder helpen? |:( |:(

*edit.
De output van de decoder staat op 720p, de xbox one staat ook op 720p.

*update: Ik kreeg even de gids van de digitale tv te zien, en toen verloor de xbox het signaal weer.

[ Voor 5% gewijzigd door steareth op 08-02-2015 01:07 ]

ik weet niet waar je huis woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Zie je wel het menu van je decoder? Zo niet, dan wellicht een andere HDMI kabel proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

Topicstarter
Het menu zie ik soms tevoorschijn springen, en dan is het singaal weer verloren.
zonder Xbox ertussen werkt alles perfect, ook met een andere kabel heb ik hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steareth

steareth

Topicstarter
Ok, het blijkt dat de andere HDMI kabels die ik gebruikte net zo knudde waren als de originele die ik van kpn meegeleverd kreeg.
Ik heb de kabel gebruikt die ik een tijdje geleden voor m'n xbox360 gekocht had en nu werkt het opeens...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Dat dus.