Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Topicstarter
Beste leden van Tweakers,

Sinds vandaag ben ik al mijn toegezonden WhatsApp foto's in mijn galerij kwijt. Heel vervelend, omdat er dierbare foto's opstaan en ik het ten zeerste betreur dat ik deze kwijt ben.

Is er een mogelijkheid om mijn foto's terug te krijgen? Herstellen van een back-up of is er software voor om deze foto's terug te krijgen? Ik vind het namelijk erg raar dat al mijn foto's zijn verdwenen ( nog geen eens 250 foto's ).

Het betreft een Samsung Galaxy S5 met Android Lollipop versie. Er is geen SD-kaart aanwezig in mijn telefoon, dus ze kunnen daar niet weggeschreven zijn.

Graag hoor ik van jullie, het terugkrijgen van mijn foto's is erg belangrijk voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:12

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zijn ze wel echt weg?

Installeer anders eerst eens een andere gallery app zoals Piktures, misschien heb je ze in je huidige gallery app per ongeluk verborgen.
Of een file explorer zoals ES File Explorer , En kijk eens op je toestel in de map Whatsapp>Media>Whatsapp Images, daar zouden ze normaal gesproken moeten staan.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Topicstarter
Ik heb de telefoon al via een kabel aan mijn pc gekoppeld en in de WhatsApp - Media - WhatsApp Images map zijn ze niet te vinden. Het lijkt alsof heel de map gewist is of overschreven is.

Ik zal het via een andere Gallery app proberen, bedankt voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:03
Vriendin had hetzelfde probleem met een ander toestel, foto's waren ook echt weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:21

MsG

Forumzwerver

Google + maakt bij mij standaard een backup van alle foto's. Toevallig zoiets niet aan staan? Staat bijna per ongeluk aan bij Android. Kijk eens op je Google+?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:44
Er zijn wel recovery programma's te vinden. Even in play store zoeken.

De vraag is natuurlijk of de media bestanden van WhatsApp te recoveren zijn. Jpg bestanden zijn meestal geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Garret1410 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:23:
Er zijn wel recovery programma's te vinden. Even in play store zoeken.

De vraag is natuurlijk of de media bestanden van WhatsApp te recoveren zijn. Jpg bestanden zijn meestal geen probleem.
Beste Gerrit,

Heb jij een voorbeeld van zo'n recovery programma? Eentje die fatsoenlijk werkt en gewoonweg zijn werk doet.

Ik heb zelf nog wat research gedaan naar programma'tjes die mediabestanden op je Android toestel kunnen terugvinden of herstellen. Hiervoor ben ik nu 'Photo Recovery' voor aan het gebruiken. En vooralsnog doet hij wat hij moet doen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Fabian

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2015 14:06 . Reden: toevoeging ]

Pagina: 1