Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe pc te gaan kopen om op te gaan gamen maar ik kom er niet echt uit dus ik ben eigenlijk op zoek naar wat advies/hulp. Ik denk niet dat ik hem zelf in elkaar ga (kan) zetten omdat ik er echt geen verstand van heb hoe dat werkt. Dus ik zit nu vooral te kijken op sites die hem kant & klaar afleveren zoals gamepc.nl ( weet niet of ik de site mag noemen?)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op hoge resolutie ( WoW, GTA V, Battlefield, CoD ) films/series kijken en normale internet/mail werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 1500 euro maar dat is dan helemaal compleet dus ook beeldscherm/muis/toetsenbord/boxen enz..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb niets. Ik stap over van een Apple
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast zelf, beeldscherm, toetsenbord & muis, boxen en besturingssysteem Windows 7 of 8.1
Ik heb zelf wat proberen samen te stellen via bovengenoemde site. Zie screenshot.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger een Intel gehad en nooit problemen mee gehad maar ik zit aan geen merken vast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid die hij maakt zo min mogelijk aangezien hij waarschijnlijk op of onder mijn bureau komt te staan
Ga je overklokken?
Standaard lijkt mij voldoende
Ik heb geen idee of dit te veel is voor wat ik ermee wil gaan doen of juist dingen die beter kunnen. Ik ben in ieder geval niet van plan om hierop video's te gaan bewerken of iets het zal voornamelijk voor het gamen zijn.
Bedankt alvast!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Games spelen op hoge resolutie ( WoW, GTA V, Battlefield, CoD ) films/series kijken en normale internet/mail werk
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat te denken aan ongeveer 1500 euro maar dat is dan helemaal compleet dus ook beeldscherm/muis/toetsenbord/boxen enz..
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee ik heb niets. Ik stap over van een Apple
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De kast zelf, beeldscherm, toetsenbord & muis, boxen en besturingssysteem Windows 7 of 8.1
Ik heb zelf wat proberen samen te stellen via bovengenoemde site. Zie screenshot.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Vroeger een Intel gehad en nooit problemen mee gehad maar ik zit aan geen merken vast
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid die hij maakt zo min mogelijk aangezien hij waarschijnlijk op of onder mijn bureau komt te staan
Ga je overklokken?
Standaard lijkt mij voldoende
Ik heb geen idee of dit te veel is voor wat ik ermee wil gaan doen of juist dingen die beter kunnen. Ik ben in ieder geval niet van plan om hierop video's te gaan bewerken of iets het zal voornamelijk voor het gamen zijn.
Bedankt alvast!