Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• bigdaddy1993
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 28-07-2019
Hallo,

Heb 6 maanden geleden een samsung s4 gekocht omdat ik dacht dat het scherpe en mooie foto's kon maken. Mijn handen trillen heel erg als ik sport en elke keer als ik met de S4 een foto wil maken dan is het lelijk en onscherp. Heb ook de s5 van een vriend geprobeerd maar dat was ook hetzelfde probleem. (zelfs met anti trillen aan optie)

Veel vrienden van mij hebben de iphone 5S of iphone 6 en daar zijn de fotos wel scherper en mooier ondanks de minder megapixels.

Nu twijfel ik tussen een iphone 6 of een note 4 omdat ik bang ben dat de note4 ook onscherpe foto's etc zal maken. Verder ben ik een ''basic'' user dus qua veel opties etc boeien me niet als het maar makkelijk te gebruiken is.

alvast bedankt

• ronaldm3
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-11 16:00

ronaldm3

Apple Watch :)

Ik zou dan zeker kiezen voor de iPhone, Gebruik nu zelf de 6 en de foto's die worden gemaakt zien er idd goed uit, tevens is de sluitertijd sneller dan de gemiddelde Android telefoon! Dus ik zeg iPhone.

Power to the beat.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-11 22:00

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:Zo gauw dit topic in een Android vs iOS discussie gaat veranderen gaat hier een slotje op. Alleen onderbouwde reacties.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:17

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 00:21

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Ze zijn allebei erg goed. Ik heb ook voor de keuze gestaan en heb de Note genomen op basis van de makkelijk verwisselbare batter, groter scherm, en tweakbaarheid van Android OS.

Ik zou zeggen maak voor jezelf een lijst en weeg af wat belangrijk voor je is.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Ursamajor
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-11 13:34

Ursamajor

Astrofotograaf

Je kunt ook zelf je iso waarde kiezen op je Samsung toestel, of de sportstand selecteren. Dan houdt de telefoon rekening met het licht en probeert dan een zo kort mogelijke sluitertijd te kiezen waardoor je geen bewegingsonscherpte meer hebt. Of iig minder.

Gadgets FTW!

Pagina: 1