• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
Ik heb de laatste maanden, net als anderen blijkbaar, tgv de zenderwijzigingen van Ziggo allerlei issues met AnySee. Voorheen al jaren zonder problemen. Heb e.e.a. nu weer redelijk aan het werk. Ik gebruik de eigen AnySee viewer, omdat ik in andere formaten wil opnemen dan wat mediaplayer biedt. Ik wil opgenomen prog's gewoon op stick kunnen zetten en op mijn TV afkijken (mp4).
Twee problemen:
1) CNO maakt geen tpl meer, maar dat probleem lijkt opgelost met het gratis tooltje: http://www.gratisprogramm...TransponderlistGenerator/, al gebruik nu nog de 1111 lijst
2) Ik wil graag mijn favorieten lijst op een bepaalde volgorde hebben. Zijn daar andere mogelijkheden voor dan via de viewer zelf, want dat is een crime. Bovendien slaat hij favorietenlijst niet meer goed op. Is er bv. een progje dat de data uit die lijst zichtbaar maakt?
Of is er een andere viewer die dit soort ongemakken niet kent?
(Ik kan redelijk met computers uit de voeten, maar ben niet erg vertrouwd met al die termen uit de broadcast wereld)

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?

• Veng7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
2) Dat hij de favorieten niet goed opsloeg lag blijkbaar aan het vollopen van de database. Na het verwijderen van een aantal toch niet gebruikte zenders was dit opslag probleem opgelost.

Weet veel niet, daarom slechts garantie tot op de stoep ;-) Vraag je niet af of je opslagmedium defect kan raken, maar vraag je af wanneer dat zal gebeuren! En dan?